مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۴۴
۰ نفر

گروه شهری: نشست تخصصی «ترافیک در پایتخت با نگرش به آغاز سال تحصیلی» به زودی در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار همشهری به نقل از روابط عمومی پایگاه مدیریت دانش شهری در این نشست تخصصی، جمعی از متخصصان و مدیران ترافیک و حمل و نقل شهری به بررسی مشکلات ترافیکی شهر تهران همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در مهرماه آتی و تشدید بحران ترافیک شهر تهران خواهند پرداخت.

مسئولان شهرداری تهران طی چند سال اخیر برای مقابله با بحران ترافیک در آغاز سال تحصیلی اقدام به تأسیس ستاد مهر کرده اند.

پایگاه مدیریت دانش شهری، این نشست را به منظور ایجاد ارتباط میان تجربه مدیران اجرایی شهر تهران در زمینه ترافیک و حمل و نقل با متخصصان، صاحب نظران و اساتید مدیریت حوزه حمل و نقل در دانشگاه ها برگزار خواهد کرد.

در این نشست تخصصی، هدایت ذکایی آشتیانی استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف، مهرداد تقی زاده مشاور عالی شهردار در امور ترافیک، حسین شهیدزاده مدیر سیستم های حمل و نقل هوشمند و دبیر ستاد مهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمد رئوفی مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور حرکت پایدار به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

همچنین جمعی از مدیران و معاونین شهرداری تهران، جمعی از مسئولان راهنمایی و رانندگی تهران، جمعی از مدیران سازمان آموزش و پرورش تهران، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها، صاحب نظران و پژوهشگران امور شهری و ترافیک و جمعی از مدیران شرکتهای مشاور و پیمانکار در زمینه ترافیک و راه و ترابری حضور می یابند.

شایان ذکر است که این دومین نشست تخصصی پایگاه مدیریت دانش شهری است. نخستین نشست تخصصی این پایگاه در زمینه مدیریت واحد شهری بود که مسأله انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم در آن به بحث و بررسی گذاشته شد.

کد خبر 3124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز