شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از علاقمندان دعوت کرد تا مقالات خود را برای ارایه در اولین پنل تخصصی میراث فرهنگی و مدیریت بحران در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE ارسال کنند.

Conference

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشکده حفاظت و مرمت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امروزه موضوع مدیریت بحران و آمادگی برای مقابله و رویارویی با بلایا و حوادث فاجعه بار، یکی از ارکان حفاظت پیشگیرانه در بحث میراث فرهنگی به شمار می‌رود که اگرچه لزوم و اهمیت آن بر اهل فن واضح است اما کمتر به شکل علمی و عملی به آن پرداخته شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید، پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی - فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، با برگزاری پنل تخصصی "میراث فرهنگی و مدیریت بحران " در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE که در دیماه سال جاری برگزار خواهد شد، قصد ارائه تجارب، آراء و ایده‌های مورد نظر را دارد.

در اطلاعیه مورد نظر از تمامی علاقمندان و همکاران بخشهای مختلف میراث فرهنگی دعوت شده است تا اصل و چکیده مقالات خود را، حداکثر تا تاریخ اول آذرماه 1394 به پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی به نشانی پست الکترونیکی rcccr@richt.ir ارسال و از طریق شماره تماس 66736782 -021 نسبت به وصول آن اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از سایر بخش‌های همایش می‌توانند به نشانی http://dmhse.ir مراجعه کنند.

کد خبر 312117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha