مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه واردات دارو در سال ۹۳ و ۹۴ نسبت به سال ۹۱ کمتر بوده اظهار داشت: خوشبختانه در این دو سال بحران دارویی نداشتیم و وضعیت تولید مطلوب است و شرکت های تولید دارو در بحران نیستند و هیچ شرکتی از این نظر آسیبی ندید.

به گزارش ايسنا، دکتر رسول دیناروند با تاکید بر اینکه ادعاهای مطرح شده مبنی بر تعطیلی شرکت های دارویی به هیچ وجه درست نیست، تصریح کرد: در سالهای 93 و 94 صادرات دارو نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده که نشان دهنده باور وزارت بهداشت و زیر مجموعه های آن به اقتصاد مقاومتی است بنابراین شرکت های تولیدی داخلی به هیچ وجه تضعیف نشده و دچار بحران نیستند.

معاون وزیر بهداشت همچنین در خصوص اقدامات وزارت بهداشت برای بیماران "EB" گفت: متاسفانه شاهد بودیم که در گذشته هیچ اقدامی برای این بیماران صورت نگرفته بود اما در حال حاضر وزارت بهداشت در حال بررسی و برنامه ریزی برای حل مشکلات آنها است.

دکتر دیناروند یادآور شد: چند روز اخیر در جلسه‌ای که با مسوولان دیگر نهاد ها داشتیم، اقدامات و نحوه ارائه خدمات وزارت بهداشت به این بیماران، بررسی شد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم خبرهای خوشی را به این بیماران دهیم.

 

کد خبر 312088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha