دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

جدول پخش مجموعه‌های نمایشی تلویزیون در هفته اول آبان و پس از دهه اول محرم دستخوش یک تغییر و تحول نه‌چندان اساسی شده و غیر از سریال تازه «معمای شاه» که قرار است هفتگی روی آنتن شبکه یک برود، یک مجموعه تازه و چند سریال تکراری مهمان خانه‌های مردم شده و می‌شوند.

فیلم

‫به گزارش همشهري، تازه‌ترين خبر از پروژه تازه محمدمهدي عسگرپور حكايت از آن دارد كه تصويربرداري «نفس گرم» در فاصله كمتر از 5 روز تا آغاز پخش آن به پايان رسيد و نخستين قسمت اين سريال 30 قسمتي شنبه 9 آبان از شبكه يك پخش مي‌شود. سیدمحمود رضوی پس از مجموعه موفق «پرده‌نشين» اين بار با سريالي به تلويزيون مي‌آيد كه اميد زيادي به موفقيت آن مي‌رود. برگ برنده نفس گرم بازي متفاوت مرجانه گلچين است كه نقش زني به نام مليحه را بازي مي‌كند. حامد کمیلی، محمود پاک‌نیت، رویا تیموریان، سیما تیرانداز، نیلوفر خوش‌خلق، مریم بوبانی، لیندا کیانی، رحیم نوروزی، محمد عمرانی، رامین راستاد، فلور نظری، سیدمهرداد ضیایی و... در اين سريال عسگرپور ايفاي نقش كرده‌اند.

ديگر سريال تازه اين روزهاي تلويزيون «آسمان من» شبكه3 است كه پيش از اين در نوروز94 از شبکه افق پخش شده بود و حالا مخاطبان مي‌توانند بازپخش آن را تماشا كنند. محمدرضا آهنج در آسمان من چند پرونده از ماجراهاي هواپيماربايي را به تصوير كشيده و داستان از سال 63 آغاز مي‌شود. حامد بهداد، امین حیایی، پژمان بازغی، رحیم نوروزی، سروش صحت، عمار تفتی، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن‌ماه و... بازيگران اين مجموعه 29 قسمتي هستند كه هر بار در 50 دقيقه روايتي از تلاش‌های سربازان گمنام امنيت پرواز را به تصوير مي‌كشد.

‫شبكه آي‌فيلم كه زماني انتخاب اول و آخر بسياري از علاقه‌مندان مجموعه‌هاي قديمي و جديد بود، در تازه‌ترين جدول پخش خود 2 سريال خاطره‌انگيز قرار داده است. مجموعه «در خانه» که حدود 3 دهه پيش از شبكه2 پخش شده و به بايگاني رفته بود، اين شب‌ها ساعت 18:30 از آی‌فیلم پخش و در 2 نوبت ديگر تكرار مي‌شود. اين سريال را زنده‌یاد مسعود رسام و بیژن بیرنگ ساخته‌اند و بازیگرانی چون اکبر عبدی، شهلا ریاحی، اسماعیل محرابی، رویا افشاری‌نسب، بابک بادکوبه و... در آن حضور دارند. در خانه ماجراي سپري شدن تعطیلات تابستانی 3 نوجوان در سال‌هاي مياني دهه 60 را روايت مي‌كند.

مجموعه تاريخي «بوعلي سينا» به كارگرداني كيهان رهگذار هم كه همين چند ماه پيش از تلويزيون پخش شده بود، دوباره به جدول پخش آي‌فيلم بازگشته و هر روز ساعت 21:30 روي آنتن مي‌رود.امين تارخ در اين مجموعه در نقش ابوعلي سينا پزشك و دانشمند حاذق ايراني ظاهر شده و جمشيد لايق، چنگيز وثوقي، اسماعيل محرابي، فيروز بهجت‌محمدي و... بازيگران اصلي بوعلي سينا هستند كه نخستين‌بار سال 64 به نمايش درآمده بود و آي‌فيلم نسخه اصلاح‌شده و HD آن را براي پخش آماده كرده است.

کد خبر 311643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha