گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی‌با بیان اینکه نیروهای مسلح به حکم طبیعت خود نباید وارد دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی شوند، تاکید کرد: آن وجه از انتخابات که با طبیعت نیروهای مسلح سازگاری ندارد پیروزی یک جناح و شکست جناح دیگر است و آن وجه از انتخابات که از جهتی کاملا مرتبط با آحاد و اقشار ملت است حضور مردم در این عرصه است.

غلامعلی حداد عادل که در همایش سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌سخن می‌گفت، اظهار داشت: انتخابات دارای 2 وجه است که یک صورت آن به سپاه پاسداران و ارتش ارتباطی ندارد اما در بعد دیگر با همه آحاد ملت مرتبط است.

وی در این همایش که مشروح آن را مهر منتشر کرد از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران خواست در مسائل کلی مربوط به انقلاب اسلامی‌نظر داده و از طریق ترغیب آحاد ملت، در مسیرافزایش مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس هشتم گام بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی‌تصریح کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات امری فراتر از مصلحت جناح‌های سیاسی و به کیان انقلاب اسلامی‌مربوط می‌شود و دشمنان انقلاب و ایران نسبت به این مسئله حساسیت ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در کشور ما به الگویی برای انتخابات آزاد در جهان اسلام تبدیل شده تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر گاه در کشورهای اسلامی‌انتخاباتی آزاد برگزار شود، مردم به اسلام گرایان رای می‌دهند که این مسئله ناشی از الگو پذیری از برگزاری انتخابات آزاد و سالم در ایران است.

حداد عادل سپاه را نماد قدرت و عزت در جمهوری اسلامی‌دانست و گفت: نام سپاه برخلاف نام قدرت‌های مادی و شیطانی عصر ما که انسان را به یاد استعمار، سلطه جویی، ظلم و بی عدالتی می‌اندازد، یادآور ایمان به خدا، عالم غیب، معاد و طرفداری از اخلاق و عدالت است.

کد خبر 31122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز