همشهری آنلاین: فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش(هوانیروز) از بکارگیری انواع بالگردهای ۲۰۵، ۲۰۶، ۲۱۴ و کبری در رزمایش مشترک محرم خبر داد و گفت: در این رزمایش نیروهای جوان ما توانستند به نحو مطلوبی به اهداف مورد نظر دست یابند.

بالگرد

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری با اشاره به اینکه رزمایش محرم برای نیروی زمینی به عنوان یک رزمایش واکنش سریع تعریف شده است، گفت: همزمان با آغاز رسمی رزمایش، اقداماتی از قبیل شناسایی، فرماندهی و کنترل، اجرای آتش پشتیبانی سبک و سنگین و هلی برن نیروهای رزمنده توسط هوانیروز انجام شد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد پایگاه رزمی کرمانشاه در رزمایش محرم افزود: در این رزمایش نیروهای جوان ما توانستند به نحو مطلوبی به اهداف مورد نظر دست یابند.

فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش(هوانیروز) ادامه داد: در دومین روز از اجرا و برگزاری این رزمایش مشترک بالگردهای هجومی هوانیروز با شلیک موشک های بهینه سازی تاو به پشتیبانی از یگان های واکنش سریع نیروی زمینی ارتش پرداختند و توانستند با شلیک به تمامی اهداف از پیش تعیین شده آنها را منهدم کرده و از بین ببرند.

رزمایش مشترک یگان های ارتش در غرب و شمال غرب کشور تحت عنوان محرم روز گذشته با حضور نیروهای زمینی و هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) آغاز شد.

کد خبر 311081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha