همشهری آنلانی: سرمربی تیم ملی امید ایران با تاکید بر رعایت احترام مربیان ایرانی گفت، او به خاطر پول و منافع شخصی از سمتش استعفا نداده بود.

خاکپور

به گزارش ایسنا، محمد خاکپور پس از جلسه با رییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از مردم عذرخواهی می‌کنم اگر صحبتهای من کام آنها را تلخ کرد و شیرینی قهرمانی ما در رقابت‌های غرب آسیا کمتر کرد. قیام امام حسین (ع) در کربلا برای منافع شخصی و نان و آب نبود بلکه او برای عزت خود و اسلام جنگید.

وی افزود: بعضی‌ها پس از استعفای من گفتند که به خاطر پول و منافع شخصی استعفا داده‌ام اما به این خاطر نبود. قصد باج‌خواهی نداشتم و فقط خواستم احترام کادر فنی حفظ شود.

خاکپور اضافه کرد: احترام مربی ایرانی باید حفظ شود. من در جلسه با کفاشیان نقطه نظراتم را گفتم و مهمترین مساله‌ای که مطرح کردم موضوع کادر فنی و اجرایی‌ام از جمله پزشکان، آنالیزورها و بقیه کادر فنی‌ام بود که با آنها تا به امروز قراردادی امضا نشده است. اعضای کادرفنی من نیاز به انگیزه دارند اما یک سال است که قرارداد آنها امضا نشده و این کار اصلا حرفه‌ای نیست.

وی درباره اینکه پیش قراردادها در فدراسیون تنظیم می‌شد و به اعضای کادر داده می‌شد گفت: در یک سال گذشته تقاضا داشتم و گفته‌ام که در قرارداد باید دو طرف باشند نه اینکه قرارداد در فدراسیون تنظیم شود و برای امضا به مربی داده شود. این کار حرفه‌ای نیست. فکر می‌کنم این کار تحقیر آمیز است.

سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید گفت: از همه همکاران و دوستانم بابت این که حقایق را گفتند تشکر می‌کنم، اما نباید قبل از محاکمه کسی را اعدام کنیم. در روزهای گذشته بدون این که صحبتی کرده باشم درباره من قضاوت کردند که از آنها تشکر می‌کنم. حداقل اجازه می‌دادند صحبت کنم و سپس در مورد من حکم صادر می‌کرد‌ند.

او با بیان این که از زمان حضور کاشانی در تیم ‌ملی توجه‌ها نسبت به تیم ‌امید افزایش یافته است، ا‌دا‌مه‌ داد: در این مدت ما اردوها و بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی داشته‌ایم و نمی‌خواهم چیزی را کتمان کنم. فراموش نکنید که کادرفنی برای ادامه حیات فقط نیاز به توپ و لباس و زمین تمرین ندارد،‌ بلکه باید اهمیت بیشتری به تیم‌های پایه داده شود و امیدوارم توانسته باشم گام بزرگی در این راه بردارم و نگاه‌های بیشتری به تیم‌های پایه شود.

خاکپور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا منظور شما این است که کا‌ر‌لوس کی‌روش به تیم‌های پایه باید توجه کند، توضیح داد: وظیفه کی‌روش رسیدگی به تیم‌های پایه نیست و فدراسیون باید به تیم‌های پایه رسیدگی کند و از تیم‌های پایه بازیکنان را برای تیم ‌ملی پرورش دهد.

سرمربی تیم ‌ملی امید در واکنش به این که آیا رابطه تیم ‌ملی امید با تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان را دوستانه می‌داند یا نه، پاسخ داد: به شخصه هیچ موقع چالشی با تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان نداشته‌ام و تا به حال هم کسی در این باره با من صحبتی نکرده است. هدف ما این است که بازیکنان را برای رده‌های بالاتر پرورش دهیم.

او درباره قرارداد کادرفنی تیم ‌امید نیز اظها‌ر کرد: این قرارداد باید بررسی و اصلاحات لازم در آن انجام شود. این قول را دادند که قرارداد مربیان، کادرفنی و آنالیزورها تا 24 ساعت آینده تنظیم شود. ما در آبان ماه یک اردو در امارات داریم و برای آن موقع بر‌نامه‌ریزی‌ها را انجام می‌دهیم.

خاکپور در پایان خاطر‌ نشان کرد: همیشه گفته‌ام حاضرم از همه مشورت بگیرم و هر کسی که بخواهد می‌تواند به تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید کمک کند و از این موضوع استقبال می‌کنم.

کد خبر 310942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha