پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمد خاکپور، سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران بعد از بازگشت از بازی های غرب آسیا از قطر از سر مربیگری این تیم استعفا کرد.

محمد خاکپور

به گزارش ایرنا، محمد خاکپور بعد از حضور تیم فوتبال امید در فرودگاه امام خمینی(ره) بازیکنان و کادر فنی را دور خود جمع کرد و دقایقی برای آنان صحبت کرد و بدون آنکه با خبرنگاران مصاحبه ای داشته باشد، فرودگاه را ترک کرد.

محمد مایلی کن مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران با تایید این استعفا گفت: به هر حال دلگیری های وجود داشته که آقای خاکپور تصمیم به استعفا گرفته است؛ ولی امیدواریم که دوباره شاهد حضور وی در این تیم باشیم.

حبیب کاشانی، مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: من هم چیزی در خصوص استعفای خاکپور نمی دانم و نظر شخصی وی بوده است.
وی ادامه داد: در لحظه ای که مردم کامشان با یک پیروزی، شیرین شده است با چنین خبرهایی، همه پیروزی ها و موفقیت ها تحت شعاع قرار می گیرد؛ در حالی که خاکپور تجربه حضور یک سال در تیم امید را دارد و امیدواریم که این استعفا، جهت، نداشته باشد.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی قراردادی با فدراسیون داشتند یا نه؛ گفت: کادر فنی در مرحله اول با فدراسیون قراردادی امضا کرد اما در مرحله دوم محمد مایلی کهن و محمد خاکپور به دلیل اعتراض دربرخی از مفاد آن امضا نکردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال المپیک ایران پس از قهرمانی در بازی های غرب آسیا در قطر امروز پنج شنبه به کشور بازگشت و مورد استقبال حبیب کاشانی ، مدیر تیم فوتبال المپیک و فریدون معینی ، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال قرارگرفت.

تیم فوتبال المپیک، خود را برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک 2016 ریو آماده می کند. این تیم در صورت صعود به این بازی ها بعد از 40 سال در بازی های المپیک شرکت خواهد کرد.

تیم امید ایران خود را برای حضور در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا که اواخر دی ماه امسال با حضور 16 تیم در چهار گروه و به میزبانی قطر برگزار می شود، آماده می کنند.

امیدهای فوتبال کشورمان در گروه اول با تیم های سوریه، چین و قطر همگروه است.

سه تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، جواز حضور در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب می کنند.

کد خبر 310503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha