کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» با اشاره به اینکه با ساختن فیلمی درباره واقعه عاشورا به یکی از آرزوهایش جامه عمل پوشانده، تولید پروژه‌ای درباره آزادسازی خرمشهر را یکی دیگر از آرزوهای سینمایی خود عنوان کرد.

سینما

به گزارش همشهري، احمدرضا درويش كه همزمان با نخستين روز ‌ماه محرم براي بررسي سرنوشت رستاخيز به شبكه خبر آمده بود، ضمن مروري كلي بر آنچه در اين مدت بر روايت سينمايي خود از كربلاي سال 61هجري قمري گذشت گفت: سازندگان رستاخيز همه جوانب شرعي، قانوني و عرفي را رعايت كرده‌اند و من معتقدم در مديريت دولتي مي‌شد كمي با همگرايي بيشتر عمل كرد. خود من تا لحظه‌ تصميم‌گيري براي توقف نمايش فيلم در جريان اين تصميم شتابزده نبودم.

وي با اشاره به سكوت خود در 3‌ماه پس از پايين آمدن فيلم از پرده سينماها افزود: اين نخستين حضور رسانه‌اي من درباره ماجراي رستاخيز است. تا 2‌ماه پس از اين ماجرا وزير محترم ارشاد و سخنگوي وزارتخانه از طريق رسانه‌ها حرفشان را مي‌زدند و ما سكوت كرده بوديم. البته به تازگي گفت‌وگوها بيشتر شده و وزير ارشاد كميته‌اي تشكيل داده تا اين ماجرا را بررسي و راه‌هاي برون رفت از آن را پيدا كنند.

درويش در بخش ديگر سخنان خود در برنامه شهر فرهنگ شبكه خبر درباره پروژه‌هاي آينده خود گفت: تا تكليف رستاخيز كه قله اعتقادي من است معلوم نشود، دست و دلم به كاري ديگر نمي‌رود. من از ديرباز 2آرزو داشتم؛ يكي اينكه كارنامه‌ام به نام حضرت سيدالشهدا(ع) متبرك شود. آرزوي ديگرم توليد فيلمي درباره آزادي خرمشهر است با نام «شكوه پيروزي» كه از گفتن درباره آن هم مي‌ترسم و اگر توفيق حاصل شود، سراغ آن مي‌رويم. نسل ما هنوز كمابيش درگير مسائل جنگ است.

کد خبر 310573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha