شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

خودروی امدادگران هلال احمر که ۲مصدوم را به بیمارستان منتقل می‌کرد در راه دچار حادثه شد و راننده آمبولانس و یکی از مصدومان جان خود را از دست دادند.

تصادف

شامگاه پنجشنبه 16مهرماه به امدادگران پايگاه هلال احمر آورزمان در استان همدان خبر رسيد يك دستگاه پرايد كه كاروان عروس و داماد را بدرقه مي‌كرد در جاده بهاره دچار سانحه شده است. دقايقي بعد امدادگران به محل حادثه رسيدند و 2نفر از مصدومان را سوار بر آمبولانس كردند تا به بيمارستان منتقل كنند اما هنوز مسير زيادي طي نشده بود كه به‌دليل لغزندگي جاده آمبولانس از مسيرش منحرف و وارد لاين مخالف شد.

در جريان اين حادثه آمبولانس به‌صورت رخ به رخ با يك كاميون بنز تصادف كرد. شدت حادثه به حدي بود كه راننده آمبولانس به نام محمد عرفانيان در دم جانش را از دست داد اما 2امدادگر ديگر، 2مصدوم كاروان عروسي و راننده كاميون به بيمارستاني در نهاوند انتقال يافتند. فضلي، مسئول روابط عمومي هلال احمر همدان در اين‌باره به همشهري گفت: بعد از انتقال مصدومان به بيمارستان يكي از آنها كه در تصادف كاروان عروسي مجروح شده بود به‌دليل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد. همچنين يكي ديگر از امدادگران نيز وضعيت وخيمي دارد.

کد خبر 310022

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha