همشهری آنلاین: رییس بنیاد بین‌المللی آموزش‌های محیط زیستی از میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت هفته ملی کودک در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهر ماه جاری از سه هزار دانش‌آموز تهرانی در سالن سبز پارک طبیعت پردیسان خبر داد.

سازمان محیط زیست میزبان دانش‌آموزان تهرانی در هفته ملی کودک

به گزارش ایرنا، هادی بهرامی با اشاره به اهمیت جایگاه کودکان و نوجوانان به عنوان بزرگ زنان و بزرگ مردان آینده کشور، بر نقش ویژه آنان در اصلاح رفتارهای اشتباه زیست محیطی بزرگسالان تاکید و خاطر نشان کرد: هرقدر برنامه‌های آموزشی در حوزه کودک و محیط زیست پر بارتر باشد، شاهد محیط زیستی بهتر در آینده خواهیم بود.

به گفته وی، این جشنواره به همت بنیاد بین‌المللی آموزش‌های محیط زیستی و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، آموزش و پرورش شهر تهران و مشارکت سایر سازمان‌های دوستدار محیط زیست و با حضور جمعی از مدیران سازمان محیط زیست، آموزش و پرورش و شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان این که دانش‌آموزان مدارس با تعیین وقت قبلی در این جشنواره حضور می‌یابند، افزود: استقبال گسترده‌ای برای شرکت در برنامه‌های این جشنواره صورت گرفته است به طوری که تمام ظرفیت‌ها تکمیل و سایر مدارس متقاضی در فهرست انتظار ثبت‌نام می‌کنند.

رییس بنیاد بین‌المللی آموزش‌های محیط زیستی خاطر نشان کرد: در جشنواره کودک، نوجوان و محیط زیست، در قالب برنامه‌های جذاب و متنوع مفاهیم زیست محیطی به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

۱۵ تا ۲۱ مهر ماه به عنوان هفته ملی کودک در ایران نامگذاری شده است و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی از طرف سازمان‌های فعال در این زمینه برگزار می‌شود. 

کد خبر 309966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha