عباس ثابتی‌راد: هفتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه پایتخت و جشنواره گل‌های پاییزی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آغاز به‌کار می‌کند.

همزمان با آغاز به‌كار اين نمايشگاه، نخستين بوستان دوستدار كودك تهران نيز در منطقه18 شهر تهران به بهره‌برداري مي‌رسد. علي محمد مختاري، مديرعامل سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز شهر تهران در اين‌باره گفت: اين پروژه در زميني به مساحت 4هكتار احداث شده است. طرح شهر دوستدار كودك 20ارديبهشت‌ماه سال88 در شوراي شهر تهران به تصويب رسيد. براساس اين مصوبه شهرداري تهران موظف است در تبديل شهر تهران به شهر دوستدار كودك تمام سعي و تلاش خود را به‌كار گيرد.

به‌گفته مختاري براساس اين مصوبه و براي عمل به آن كلنگ نخستين بوستان دوستدار كودك در محله خليج‌فارس در محدوده منطقه18 كه داراي بافت متراكم شهري بود به زمين زده شد. وي با بيان اينكه بوستان دوستدار كودك منطقه18 نخستين بوستان موضوعي در ارتباط با كودكان و نوجوانان است، تصريح كرد: عمليات اجرايي دومين بوستان دوستدار كودك به مساحت 12هكتار به‌زودي آغاز خواهد شد. هفتمين نمايشگاه فصلي گل و گياه و جشنواره گل‌هاي پاييزي نيز از امروز در محل دائمي نمايشگاه‌هاي تخصصي شهرداري تهران در بوستان گفتگو آغاز و تا چهارشنبه همين هفته ادامه خواهد داشت.

مديرعامل سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز شهرداري تهران با تأكيد بر اينكه طي سال‌هاي اخير كه 13نمايشگاه بين‌المللي و 6نمايشگاه فصلي گل و گياه برگزار شده و شاهد تحولاتي مثبت در صنعت گل وگياه كشور و انسجام بيشتر توليدكنندگان داخلي در ارتقاي كيفيت توليدات خود بوده‌ايم، بيان كرد: هفتمين نمايشگاه فصلي گل و گياه با حضور بيش از 200توليد‌كننده داخلي برپا مي‌شود. مختاري در تشريح اهداف برپايي اين نمايشگاه‌ها هم گفت: نمايشگاه‌هاي گل و گياه با هدف ايجاد همگرايي بيشتر بين مديريت شهري، دست‌اندركاران توسعه و گسترش فضاي سبز، توليدكنندگان گل و گياه و فعالان در زمينه صنايع وابسته و جانبي و همچنين تقويت جايگاه گل و گياه در زندگي شهري و ترويج فرهنگ گل‌دوستي و گياه‌پروري و افزايش روحيه نشاط و شادابي در ميان شهروندان برگزار مي‌شوند‌. وي درخصوص ساعت كار اين نمايشگاه نيز گفت: ساعت كار هفتمين نمايشگاه فصلي گل و گياه از ساعت 10 صبح تا 21 است.

کد خبر 309932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha