همشهری آنلاین: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اوخر مهر ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش فارس، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شده است؟»، اظهار داشت: بر اساس صحبت‌های انجام شده با سازمان سنجش و قرارداد منعقد شده، اواخر مهر ماه زمان اعلام نتایج است.

وی افزود: سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام کرد که اواخر مهر ماه حداکثر زمان برای مشخص شدن نتایج آزمون استخدامی است و در صورت امکان، این کار زودتر انجام می‌شود.

بطحایی ادامه داد: اگر نتایج سریع‌تر اعلام شود، کار مصاحبه و گزینش انجام خواهد شد تا دانشجویان پذیرفته شده، سال تحصیلی خود را سریع‌تر آغاز کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سریعاً به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد؟»، خاطرنشان کرد: خیر، احکام استخدامی این دسته از افراد پس از اتمام تحصیلات، یعنی از مهر 95 صادر خواهد شد.

بطحایی افزود: این یکسال که دوره آموزشی را سپری می‌کنند جز سنوات خدمت آنها محاسبه نمی‌شود و تعهد خدمت از آنها گرفته نمی‌شود و افرادی که این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کنند به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در خواهند آمد.

کد خبر 309323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha