دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

پلیس در تعقیب مرد شیادی است که با استفاده از مدارک گمشده مردی ثروتمند به‌حساب او ۶۰۰ میلیون تومان دستبرد زد.

متهم

رسيدگي به اين پرونده زماني آغاز شد كه مرد نـمايـشگـاه‌داري بـه دادسراي ناحيه 12تهران رفت و گفت 600ميليون تومان از موجودي حساب بانكي‌اش كم شده است و به‌احتمال زياد سارقان به حسابش دستبرد زده‌اند. او در اين‌باره گفت: چند‌ماه قبل مدارك شناسايي‌ام را گم كردم. چون نتوانستم اين مدارك را پيدا كنم المثني دريافت كردم تا اينكه مدتي قبل فهميدم حدود 600ميليون تومان پول از حساب بانكي‌ام برداشت شده است. وقتي به بانك رفتم معلوم شد شخصي با استفاده از مدارك شناسايي من چكي را به بانك برده و آن را نقد كرده است.

با آغاز تحقيقات در اين‌باره كارآگاهان اداره چهاردهم پليس آگاهي به بانكي كه پول از طريق آن برداشت شده بود رفتند و تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌هاي مداربسته آنجا را بررسي كردند. اين تصاوير شخص ناشناسي را نشان مي‌داد كه با استفاده از مدارك شناسايي مالباخته در يكي از بانك‌ها افتتاح حساب انجام داده و پس از گذشت چند‌ماه اقدام به برداشت پول از حساب مالباخته كرده است.

همچنين ادامه تجسس‌ها نشان داد فرد ناشناس با مراجعه به طلافروشي و صرافي‌هاي خيابان جمهوري همه 600ميليون تومان را به سكه و ارز تبديل كرده است. در جريان تحقيق از صرافي‌ها و طلافروشي‌هاي خيابان جمهوري كارآگاهان به تصاوير واضح‌تري از مرد تحت تعقيب دست يافتند كه نشان مي‌داد او حدودا 35ساله است.

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، با انتشار اين خبر از صدور مجوز انتشار تصوير بدون پوشش متهم از سوي بازپرس پرونده خبر داد و از شهرونداني كه از اين مرد و مخفيگاهش اطلاعاتي دارند خواست با شماره تلفن 51055514تماس بگيرند و به مأموران در دستگيري وي كمك كنند.

کد خبر 308770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha