۸۰ اتوبوس دوکابین جدید در خطوط ۷ و ۵ اتوبوسرانی تندروی تهران فعال شدند.

اتوبوس شرکت واحد

به‌گفته پيمان سنندجي، مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران، در پي ورود 200دستگاه اتوبوس دوكابين جديد به ناوگان اتوبوسراني پايتخت، از هفته گذشته تاكنون 30دستگاه از اتوبوس‌ها به خط 7تندرو و 50دستگاه هم به خط5 در مسير تجريش - راه‌آهن تزريق شده تا خدمات‌رساني مطلوب‌تري به شهروندان صورت گيرد.

وي با بيان اينكه طي هفته گذشته جايگزيني اتوبوس‌هاي دوكابين جديد در سامانه اتوبوس‌هاي تندرو آغاز شده، اظهار كرد: در حال حاضر تمام اتوبوس‌هاي خط5 از اتوبوس‌هاي جديد هستند. به‌گفته سنندجي با ورود 30دستگاه اتوبوس جديد ديگر به خط7 تندرو كه يكي از پرترددترين خطوط بوده همزمان با شروع مهرماه و افزايش حجم ترددها شاهد كاهش تراكم ترافيك و عدم‌ازدحام مسافر بوده‌ايم.

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران با بيان اينكه تقويت ناوگان در اين خط بار ترافيك و ازدحام مسافران را كاهش داده است، گفت: قطعا و درصورت نياز تعدادي ديگر اتوبوس به خط7 تزريق خواهد شد. مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران با بيان اينكه اكنون در خط3 و در مسير خاوران - پايانه علم و صنعت از اتوبوس‌هاي تك‌كابين شهاب استفاده مي‌شود، تصريح كرد: طي هفته جاري اتوبوس‌هاي تك‌كابين شهاب جمع‌آوري و اتوبوس‌هاي دوكابين جايگزين خواهند شد.

کد خبر 308668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha