همشهری آنلاین: تیم استقلال خوزستان عصر پنج شنبه در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در مشهد با نتیجه یک بر صفر بر تیم سیاه جامگان خراسان غلبه کرد.

league

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا در این دیدار که در راستای هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد، حسن بیت سعید مهاجم استقلال خوزستان در دقیقه 85 توانست دروازه تیم سیاه جامگان خراسان را باز کند و تک گل این بازی را به ثمر برساند.

داوری این دیدار را رضا عادل بر عهده داشت و علی اکبر عظیم پور، امیر آشور ماهانی و وحید کاظمی وی را در این قضاوت یاری می دادند و علیرضا یزدانی عهده دار نظارت بر داوری بود.

هر دو تیم سیاه جامگان و استقلال خوزستان در نیمه نخست بازی در خور توجهی را از خود نشان ندادند و تنها در یک مورد امید سینک بازیکن سیاه جامگان دروازه تیم حریف را تهدید کرد ولی در نیمه دوم بازی بهتری را شاهد بودیم به طوری که چند نوبت بازیکنان هر دو تیم دروازه های حریف را مورد تهدید قرار دادند.

در دقیقه های ابتدایی نیمه دوم به دلیل خطای موسی کولی بالی بازیکن مالی تیم استقلال خوزستان یک پنالتی به نفع تیم سیاه جامگان خراسان گرفته شد.

رضا عنایتی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه پنالتی را به ثمر برساند.

تیم سیاه جامگان با این شکست در برابر تیم استقلال خوزستان از ابتدای لیگ برتر فوتبال تاکنون با پنج شکست و دو پیروزی در رده یازدهم و تیم استقلال خوزستان با چهار پیروزی، دو مساوی و یک شکست در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار دارد.
مسابقه های لیگ برتر فوتبال به دلیل اردوی تدارکاتی و رقابتهای تیم ملی فوتبال کشور در مقابل تعدادی تیمهای آسیایی برای

دومین مرتبه در سالجاری به مدت بیش از 20 روز تعطیل می شود.
بر این اساس در هفته هشتم لیگ برتر تیم سیاه جامگان خراسان در 24 مهرماه در فولاد شهر اصفهان در برابر تیم سپاهان به میدان می رود و تیم استقلال خوزستان با ملوان بندر انزلی دیدار خواهد داشت.

تیم فوتبال پدیده دیگر نماینده مشهد در مسابقه های لیگ برتر در این هفته میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

کد خبر 308320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha