دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: گردشگر، تنها مجله اختصاصی گردشگری در استان اصفهان و نخستین مجله ضمیمه ثابت روزنامه اصفهان زیبا است که به صورت ماهانه و دو زبانه (فارسی و انگلیسی) منتشر و به همراه روزنامه اصفهان زیبا توزیع می‌شود.

مجله گردشگر

نشریه گردشگر در دی ماه ۹۲ متولد و ۲۷ شماره به صورت هفتگی منتشر شد. سپس در بهمن ماه ۹۳ به صورت مجلد در آمد و تا به حال ۸ شماره از آن به صورت ۳۲، ۴۸ و ۶۴ صفحه‌ای منتشر شده‌اند.

این نشریه علاوه بر اینکه رسالت اطلاع‌رسانی در حوزه گردشگری را برعهده دارد، برای فعالان حوزه گردشگری نیز بستری فراهم کرده تا از این طریق به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، اخبار، آگهی‌ها و ... بپردازند تا علاوه بر آگاهی‌بخشی به مخاطبان، انگیزه مردم را برای سفر و مسافرت بیشتر نماید و در مجموع هم به رونق اقتصادی فعالان این حوزه کمک کرده باشد و هم نقشی هرچند کوچک در راستای توسعه صنعت گردشگری و بازنمایی هویت تاریخی سرزمین ایران داشته باشد.

شایان ذکر است نشریه گردشگر علاوه بر اینکه به عنوان ضمیمه روزنامه در سراسر استان اصفهان توزیع می‌شود، به صورت هدفمند در خطوط هوایی (مسیر اصفهان- مشهد و اصفهان-تهران)، هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها، انجمن‌های راهنمایان تور، نمایشگاه‌ها و سمینارهای گردشگری معتبر توزیع می‌گردد.

این نشریه به صاحب امتیازی روزنامه اصفهان زیبا وابسته به شهرداری اصفهان و مدیر مسئولی دکتر مهدی جمالی‌نژاد و به سردبیری مجتبی شاهمرادی است.

مخاطبان نشریه گردشگر عبارتند از:

- متخصصان حیطه‌های گردشگری، میراث فرهنگی، فرهنگ و هنر
- علاقمندان متمول سفر
- علاقمندان سفرهای ارزان
- علاقمندان میراث فرهنگی، فرهنگ و هنر
- شاغلان عرصه سفر (مدیران و کارکنان آژانس ها، راهنمایان تور، خبرنگاران حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، صاحبان صنایع وابسته سفر)

دبیری مجله گردشگر را نفیسه حاجاتی و مدیریت هنری این مجله را محمدحسن لطیفی برعهده دارد.

علاقمندان جهت تهیه نشریه گردشگر می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۲۹۵۷۲، شماره فکس ۰۳۱۳۲۲۱۹۰۷۰، شماره پیامک ۳۰۰۰۴۸۳۰۸۸ و یا با مراجه به دفتر مجله در شهر اصفهان به آدرس: میدان امام حسین، خیابان طالقانی، مقابل ارگ جهان‌نما، طبقه دوم اقدام نمایند.

صفحه اینستاگرام مجله به آدرس https://instagram.com/gardeshgarmag در دسترس است.

کد خبر 308059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha