همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری علیه برخی از نمایندگان به کمیسیون اصل نود مجلس گزارش شده و این گزارش در حال بررسی و جمع آوری مستندات است.

کمیسیون اصل ۹۰

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با ایسنا،با اشاره به ورود جدی کمیسیون اصل نود مجلس به موضوع زمین خواری گفت: شکایات‌ها و گزارشات متعددی در کمیسیون وصول شده و در این میان نام تعدادی از نمایندگان نیز قرار دارد که کمیسیون به طور جد پیگیر این موضوع است.

وی گفت: توصیه من به رسانه‌ها این است که به برخی از اظهارنظرها و افشاگری‌ها نپردازند و اجازه دهند کمیسیون اصل نود از مجاری قانونی و تخصصی خود این موضوعات را پیگیری کند و در صورت محرز شدن این تخلفات و رعایت چارچوب‌های قانونی و امنیتی اطلاع رسانی نماییم.

وی افزود:‌ افشاگری افراد علیه هم در جایگاه‌های مختلف وجود دارد و این شاید برای برخی از رسانه‌ها خوراک خبری ایجاد کرد، اما پرداختن به این موضوعات پیش از آنکه مراجع قانونی و کمیسیون اصل نود اظهارنظر کند درست نیست و ممکن است در مسیر رسیدگی خلل ایجاد کند و در عین حال برخی گزارشات یک طرفه منتشر شود.

وی اظهارکرد: باید بپذیریم که موضوع زمین خواری گستردگی فراوانی در کشور دارد و نمی‌توان بگوییم که متوقف شده است و متاسفانه هنوز هم در برخی از نقاط کشور زمین خواری‌های جدیدی اتفاق می‌افتد اما با ورود مجلس و دستگاه قضایی حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و برخی مدیران میانی هوشیاری بیشتری برای مقابله با آن به خرج می‌دهند.

نماینده بهار و کبوترآهنگ درپایان تصریح کرد: کمیسیون اصل نود همچنان در مسیر خود برای مبارزه با زمین خواری حرکت می‌کند و هر گزارشی که به کمیسیون آید به طور دقیق بررسی خواهد شد که امیدواریم این حساسیت در کل جامعه به وجود آید.

کد خبر 308046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha