همشهری آنلاین: نظامیان رژیم صهیونیستی شب یکشنبه با حملات گسترده به خانه فلسطینیان در چند محله و شهرک در قدس اشغالی، دستکم ۱۹ جوان فلسطینی را به بهانه همکاری با مقاومت در برابر اشغالگران دستگیر کردند.

رژیم صهیونیستی ۱۹ جوان فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کرد

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، این در حالی است که دهها شهرک نشین صهیونیست روز دوشنبه به بهانه انجام مراسم دینی به مقبره حضرت یوسف (ع)در شرق شهر نابلس یورش بردند.

منابع امنیتی فلسطین اعلام کردند که دهها شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مقبره حضرت یوسف (ع) حمله کردند که بر اثر آن با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی در این درگیری ها نارنجک های صوتی و گاز اشک آور به سمت جوانان فلسطینی شلیک کرد.

مسجدالاقصی طی روزهای اخیر به دلیل یورش های پی در پی شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به صحنه آشوب و درگیری تبدیل شده است.

نیروهای اشغالگر با استفاده از نارنجک های صوتی و گاز اشک آور تلاش می کنند مانع تجمع فلسطینی ها برای دفاع از مسجدالاقصی شوند.

نظامیان رژیم صهیونیستی جمعه گذشته نیز با حمله به نمازگزاران در مسجد الاقصی در بیت المقدس و محله های قدیمی آن، شماری از فلسطینیان را بازداشت و زخمی کردند.

گروههای فلسطینی در واکنش به اقدامات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، روز جمعه را روز خشم و نفرت از رژیم صهیونیستی اعلام و از مردم فلسطین خواستند در اعتراض به تجاوزهای پی درپی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس و کرانه باختری راه پیمایی کنند.

تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی با هدف تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و یهودی سازی آن صورت می گیرد.

تاکنون بسیاری از رهبران سیاسی جهان و نیز نهادها و موسسات بین المللی، تجاوزهای نظامیان رژیم صهیونیستی را به مسجد الاقصی محکوم کرده اند.

در ماه های اخیر مسجد الاقصی شاهد حملات و هتک حرمت رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست بوده است.

کد خبر 308023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha