همشهری آنلاین: معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، برنامه های این قرارگاه را به مناسبت فرارسیدن سی وپنجمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما می توانیم با همدلی و همزمانی» اعلام کرد.

 قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

به گزارش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اهم برنامه های این قرارگاه را بمنظور گرامیداشت این هفته تشریح کرد و گفت: برنامه های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته شده که در تمامی یگان های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در سطح کشور اجرا می شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، قدردانی از سربازان نمونه همزمان با روز چهارشنبه دوم مهر ماه «روز روحانیت، علم و دانش پژوهی و سربازان»، تجلیل از نقش روحانیت در دفاع مقدس، قدردانی از جایگاه زنان در دفاع مقدس، برپایی محافل انس با قرآن در تهران و شهرستانها، انجام تبلیغات محیطی و میدانی، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره و اعزام سخنرانان نظامی به مدارس، از جمله برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای این ایام است.

عدیده گفت: در حوزه برنامه های تبلیغی و رسانه ای نیز تولید برنامه های تلویزیونی با موضوع تبیین نقش پدافند هوایی در دفاع مقدس، تهیه مقالات، انجام مصاحبه فرماندهان و پیشکسوتان پدافند هوایی با مطبوعات، خبرگزاری ها و رادیو و تلویزیون و تولید و پخش گزارش های خبری از صدا وسیما برای گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

آیین برزگداشت سی و پنجمین سالگرد دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس از روز سه شنبه 31 شهریور ماه به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 307773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha