همشهری آنلاین: در سومین روز از جام جهانی تیراندازی معلولین در استرالیا، تیم میکس ایران در رقابت‌های تپانچه خفیف ۵۰ متر P۴ به مصاف حریفان رفت.

محمودی-زمانی-جوانمردی

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين،‌ در این مسابقات ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی در قالب تیم میکس حضور یافتند و در مرحله مقدماتی جوانمردی به عنوان چهارم، زمانی به عنوان نهم و محمودی به عنوان یازدهم دست یافتند و تنها ساره جوانمردی موفق شد به جمع هشت نفر راه یافته به فینال بپیوندد.

این اتفاق در حالی افتاد که عملکرد تیراندازان بسیار به هم نزدیک بود و زمانی با اختلافی بسیار ناچیز از نفر هشتم، از راه یابی به فینال بازماند، ضمن این که شرایط بد جوی و افت دما بر عملکرد کلی تیراندازان حاضر در این مسابقات تاثیر منفی گذاشت و این مسئله شامل نمایندگان کشورمان نیز شد.

در فینال ساره جوانمردی مجددا به عنوان چهارم جهان دست یافت و بدین ترتیب با احتساب مجموع امتیازات، تیم ایران موفق شد عنوان نایب قهرمانی رقابت های تیمی میکس در تپانچه خفیف 50 متر P4 را از آن خود کند.

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی استرالیا با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک ریو از روز سه‌شنبه (24 شهريور) آغاز شده و تا 28 شهریور در شهر سیدنی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 307727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha