جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

وضعیت جسمانی‌نایب‌رئیس شورای شهر تهران که روز چهارشنبه در حادثه آتش‌سوزی منزلش دچار سوختگی شد رو به بهبود است؛ این خبر را روز گذشته یکی از نزدیکان مرتضی طلایی به همشهری اعلام کرد و گفت که روند درمانی وی به‌خوبی پیش می‌رود و به‌زودی به بخش منتقل می‌شود.

وي در رابطه با نگراني‌هاي مطرح شده بابت مشكلات ريوي اين عضو شوراي شهر تهران گفت: خوشبختانه پزشكان اعلام كرده‌اند كه حادثه رخ داده بر ريه‌هاي وي تأثيري نداشته و از نظر تنفسي مشكلي ندارد.گفتني است كه مرتضي طلايي در زمان جنگ تحميلي بر اثر حملات شيميايي جانباز شده بود.

رئيس بيمارستان شهيد چمران نيز كه نايب‌رئيس شوراي شهر تهران در آنجا بستري است، ديروز درباره وضعيت نحوه درماني وي گفت: سوختگي‌هاي آقاي طلايي درجه يك و 2 است و بيشتر از صورت وي پاهايش دچار سوختگي شده است.

به گفته محمدتقي حلي‌ساز سوختگي‌هاي نايب‌رئيس شوراي شهر تهران عمقي نيست و سطحي است و وضعيت عمومي وي مناسب و تنفس وي نيز مشكلي ندارد.‌از سوي ديگر سردار طلايي به بسياري از ملاقات‌كنندگان، با بلندكردن دست و حتي
لبخند زدن واكنش نشان مي‌دهد كه حاكي از وضعيت روحي خوب وي است.

شايان ذكر است روز پنجشنبه سيدحسن قاضي‌زاده هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با طلايي ملاقات كرد و بررسي‌هاي لازم را براي درمان هرچه سريع‌تر وي انجام داد. ديروز نيز چند تن از مديران شهري و شوراي شهر تهران، مقامات كشوري و لشكري و همچنين برخي خبرنگاران ‌ با مرتضي طلايي ملاقات كردند.

کد خبر 307661

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha