همشهری‌آنلاین: موضوع محوری برنامه رادیوی حوض نقره این هفته بررسی درستی آمار فروش فیلم‌های اکران سینمای ایران است.

film box office

برنامه این هفته "حوض نقره" رادیو ایران که همه هفته جمعه‌ها از ساعت 16 تا 17:30 به شکل زنده از رادیو ایران به روی آنتن می‌رود، در کنار اعلام اخبار و رخدادهای روز سینما و تئاتر ایران و همچنین نظر سنجی تلفنی و پیامکی از مخاطبان برنامه، علاوه بر بررسی آمار فروش فیلم‌ها در سینماهای ایران به  مرور آثار اکبر رادی در برنامه "حوض نقره" رادیو ایران نیز اختصاص دارد.

بدین‌ترتیب ،حوض نقره این هفته در بخش اصلی خود به آسیب‌شناسی درستی یا نادرستی آمار فروش فیلم‌های اکران‌شده در سینمای ایران پرداخته و در این زمینه با کارگردانان، تهیه‌کنندگان، منتقدان و سینماداران گفت و گو می کند.

دیدار و گفت‌و‌گو با مجید میر فخرایی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران که چندین بار خانه کعبه را در مقیاس‌های مختلف برای فیلم‌های سینمای ایران طراحی کرده از بخش های دیگر برنامه حوض نقره است.

بخش دیگر برنامه این هفته حوض نقره به گفت‌و‌گو با عوامل نمایش شب بخیر جناب کنت نوشته زنده یاد اکبر رادی و کارگردانی امیر حسین گلشنی و گزارشی از این تئاتر که این روزها در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود و نگاهی کوتاه به مجموعه آثار اکبر رادی نیز اختصاص دارد.

برنامه حوض نقره که جمعه‌ها از رادیو ایران موج FM فرکانس 90 مگاهرتز به روی آنتن می‌رود با تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان‌دوست و همکاری مصطفی محمودی (مدرس دانشگاه و کارشناس و منتقد سینما و تئاتر) ،مهرناز فقیهی (گوینده) ،سعیده جانی‌خواه (کارشناس ارشد سینما)، دکتر مانی جعفرزاده و علیرضا امینی (کارشناسان موسیقی)، تینا میرکریمی(خبر و گزارش)، اکرم خیرخواه(هماهنگی)، مهین احمدپور و سیما بلوری(ارتباطات مردمی) و مهدی خانی پور،تهیه و تقدیم مخاطبان رادیو می‌شود.

کد خبر 307609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha