پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: شاخص سهام بورس توکیو در معاملات روز پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ در آستانه انتشار گزارش بانک مرکزی آمریکا افزایش یافت.

tokyo stock exchange

به رغم کاهش رتبه اعتباري كشور ژاپن و به رغم این که آمار و ارقام مربوط به تجارت خارجی این کشور انتظارات کارشناسان و سرمایه گذاران بازار را برآورده نکرد، شاخص سهام بورس توکیو در پایان معاملات امروز با افزایش همراه بود.

به این ترتیب شاخص سهام نیکی 225 یک و چهل و سه صدم درصد معادل دویست و شصت ممیز شصت و هفت واحد افزایش یافت و به هجده هزار و چهارصد وسی و دو ممیز بیست و هفت واحد رسید.

در همین حال شاخص فراگیر تاپیکس نیز یک و سی و یک صدم درصد معادل نوزده ممیز سی و یک واحد افزایش یافت و به یک هزار و چهارصد و نود و یک ممیز نود و یک واحد رسید.

احتمالا بانک مرکزی آمریکا در نشست امروز خود برای اولین بار در تقریبا ده سال گذشته، در خصوص افزایش نرخ سود تصمیم گیری خواهد کرد. این نهاد مایل است نرخ سود را که از زمان بحران مالی در سال دو هزار و هشت تقریبا در حد صفر حفظ شده است، افزایش دهد. اعضای کمیته سیاستگذاری پولی بانک مرکزی آمریکا روز پنجشنبه ساعت هجده به وقت گرینویچ تصمیم خود را در این باره اعلام خواهند کرد.

کد خبر 307577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha