پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مصاف والیبال تیم‌های ایران و آمریکا در رقابت‌های جام جهانی ژاپن ۱-۳ به سود امریکا پایان یافت. تیم ملی والیبال کشورمان در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ژاپن انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل در شهر اوساکا به مصاف تیم قدرتمند امریکا رفت.

volleyball

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرندی ، موسوی ، غلامی ،معروف ،عبادی پور ، میرزاجانپور ،غفور بازیکنان اغاز کننده تیم ما برابر امریکا بودند.

ست اول را بازیکنان ایران خوب شروع کردند و در حالیکه تا امتیاز 5 بازیکنان امریکا دو بار خطای تور داشتند ملی پوشان دو مورد دفاع روی تور موفق داشتند اما خطای پنجه دو ضرب بازیکنان ما موجب شد وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8-7 به امریکا برسد .

ملی پوشان اختلاف 2 امتیازی با امریکا را در امتیاز 12 جبران کردند و در امتیاز 16-14 وقت استراحت فنی دوم به ایران رسید .

در ادامه بازیکنان امریکا سرویس های زیادی را خراب کردند و بازیکنان ایران در توپ‌های برگشتی عملکرد بهتری داشتند همچنین سرویس‌های هدف دار که امریکایی‌ها را در دریافت اول دچار مشکل کرد موجب اختلافی 4 امتیازی شد به این ترتیب ست اول با نتیجه25-20 به ایران رسید.

ست دوم مسابقه ایران و امریکا در چارچوب لیگ جهانی والیبال با نتیجه25- 19 به امریکا رسید.

بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان که ست اول را به خوبی 25-20 به پیروزی رسیدند در ابتدای ست دوم هم عملکرد خوبی داشتند و دو دفاع خوب روی تور داشتند و با سرویس های خوب و هدفدار اختلافی سه امتیازی ایجاد کردند، وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8- 6 به ایران برسد.

امریکایی ها یک امتیاز سرویس گرفتند تا در ادامه با دو اشتباه بازیکنان ما پیش بیفتند در حالیکه دو تیم اشتباهاتی داشتند سهم امریکایی ها کمتر بود و وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16-14 به امریکا رسید .

در ادامه بازیکنان امریکا سرویس های خوبی زدند که دریافت ما را دچار مشکل کرد و اختلافی 4 امتیازی ایجاد شد در امتیاز 22-19 شهرام محمودی و مهدوی به زمین مسابقه امدند اما این ست با نتیجه 25-19 به امریکا رسید.

جام جهانی والیبال،امریکا ست سوم را هم گرفت

ست سوم مسابقه ایران و امریکا در جام جهانی ژاپن با نتیجه 25- 22 به امریکا رسید.

تیم ملی والیبال کشورمان در چارچوب رقابتهای جام جهانی ژاپن انتخابی المپیک 2016 برزیل در شهر اوساکا به مصاف تیم قدرتمند امریکا رفت.

بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان که ست اول را 25-20 به پیروزی رسیدند ست دوم را با نتیجه 25-19 واگذار کردند.

سامان فائزی از ابتدای ست سوم وارد زمین مسابقه شد.

دو تیم در ست سوم رقابتی پایاپای داشتند تا وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8-7 به ایران برسد.

بازیکنان امریکا در امتیاز 10-11 پیش افتادن و سرویس های پاسور اول این تیم در ادامه موجب شد فاصله امتیازی امریکا با ایران بیشتر شوداما ملی پوشان فاصله امتیازی را جبران کردند و وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16-15 به امریکا رسید.

غفور با یک دفاع روی تور خوب در امتیاز 17-16 تیم ایران را پیش انداخت این پیش افتادن امتیازی بارها برای دو تیم تکرار شد تا ست سوم با نتیجه25-22 به امریکا رسید.

تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقه های قبلی خود در این رقابت‌ها با نتیجه 3-1 برابر آرژانتین و 3-2 برابر لهستان و 3-0 برابر روسیه ایتالیا متوقف شد ملی پوشان کشورمان تیم تونس را با نتیجه 3-1 و ونزوئلا را با نتیجه 3-0 از پیش رو برداشتند ملی پوشان با 2 پیروزی و 4 شکست در جایگاه هفتم جدول رقابتها قرار دارند.

تیم ملی والیبال امریکابدون شکست با 6 پیروزی و 18 امتیاز در صدر جدول رقابتهای جام جهانی والیبال ژاپن قرار دارد.

تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقه های قبلی خود در این رقابت‌ها با نتیجه 3-1 برابر آرژانتین و 3-2 برابر لهستان و 3-0 برابر روسیه ایتالیا متوقف شد ملی پوشان کشورمان تیم تونس را با نتیجه 3-1 و ونزوئلا را با نتیجه 3-0 از پیش رو برداشتند ملی پوشان با 2 پیروزی و 4 شکست در جایگاه هفتم جدول رقابتها قرار دارند .

تیم ملی والیبال امریکابدون شکست با 6 پیروزی و 18 امتیاز در صدر جدول رقابتهای جام جهانی والیبال ژاپن قرار دارد.

کد خبر 307573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha