همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور (جام پاسارگاد) که از روز شنبه (۲۱ شهریور) در شهر قزوین آغاز شده بود، عصر یکشنبه ۲۲ شهریور ماه با قهرمانی تیم تهران خاتمه یافت.

تیم تنیس روی میز نونهالان تهران

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، این رقابت‌ها با حضور 28 تیم در سالن غدیر شهر قزوین و سرداوری علیرضا حجازیان برگزار شد که در پایان مرحله گروهی 16 تیم به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کردند.

پس از دو روز رقابت پینگ پنگ‌بازان خردسال و نونهال کشور، دو تیم استان البرز و استان تهران به دیدار پایانی راه پیدا کردند. در دیدار فینال پینگ پنگ‌بازان تهرانی موفق شدند با نتیجه 3 بر 0 استان البرز را شکست داده و مقام نخست رقابت‌های قهرمانی کشور را کسب کنند. در اين مسابقات تیم استان البرز نایب قهرمان شد و دو تیم مرکزی و قزوین نیز به مقام سومی مشترک رسيدند.

پس از پایان رقابت‌های تیمی، مراسم اهدای جوایز برگزار شد و تیم‌های برتر جوایز خود را از مسئولین و میهمانان ویژه مراسم پایانی دریافت کردند.

داوود محمدی رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین، بهروز جلالی سرپرست دبیری فدراسیون، محسن شیشه‌گرها، صمد تدبیری، مجید احتشام‌زاده و سیامک جعفری از دیگر میهمانان مراسم اختتامیه رقابت‌های قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور بودند.

 

کد خبر 307312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha