بعد از فراز و نشیب فراوان برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، مسئولان کمیته فوتسال در نهایت محمد ناظم‌الشریعه را به‌عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی درنظر گرفته‌اند.

فوتسال

سيدرضا افتخاري، ناظم‌الشريعه را به علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال معرفي كرده و درصورت تأييد نهايي ناظم‌الشريعه از فردا كارش را در تيم ملي شروع خواهد كرد.قرار است جلسه‌اي در وزارت ورزش با حضور افتخاري و ناظم‌الشريعه برگزار شود تا گزينه سرمربيگري تيم ملي، برنامه‌هاي نهايي خود را براي آماده‌سازي‌ تيم ملي در اختيار رئيس كميته فوتسال بگذارد و هماهنگي‌هاي لازم را انجام بدهد. اين درحالي است كه از حسين شمس هم به‌عنوان گزينه ديگر نيمكت تيم ملي ياد مي‌شد. كميته فني فوتسال با رياست عباس ترابيان پيش از اين اعلام كرده بود كه اين كميته هم بلافاصله بعد از انتخاب سرمربي تيم ملي، بايد درباره وي نظر بدهد و برنامه‌هايش را بررسي كند.جالب اينجاست كه فدراسيون اصرار زيادي داشت كه خسوس را دوباره برگرداند اما خسوس كاندلاس سرمربي تيم ملي بود كه بنا به دلايلي از ادامه كار در ايران منصرف شد.

  • كفاشيان تأييد مي‌كند

رضا افتخاري، رئيس كميته فوتسال اما در گفت‌وگو با خبرگزاري‌ها حرف‌هاي جالبي مي‌زند. او درخصوص اينكه گفته مي‌شود محمد ناظم‌الشريعه به‌عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال به علي كفاشيان معرفي شده است، گفت: ناظم‌الشريعه به‌عنوان سرمربي خير بلكه به‌عنوان نفر دوم جزء گزينه‌هاي ما بود. من 4نفر شامل يك سرمربي، 2دستيار و يك مربي بدنساز را روز شنبه به كفاشيان معرفي كردم كه با توجه به اينكه او در تهران حضور نداشت، قرار است او اسامي را مورد بررسي قرار دهد و تأييديه نهايي را در اين زمينه به ما بدهد.

وي در مورد لغو اردوي تيم ملي كه قرار بوده از روز شنبه آغاز شود، تصريح كرد: سرمربيان تيم ملي درصورت تأييد علي كفاشيان زود كار خود را آغاز خواهند كرد و برنامه‌شان را به ما مي‌دهند تا ما اردوهاي تيم ملي را درنظر بگيريم. به هر حال انتخاب كادر فني به راحتي نيست و بايد پس از بررسي‌هاي دقيق اين كار را انجام بدهيم. رئيس كميته فوتسال تصريح كرد: شايد حساسيت‌ها ارتباطي به كادر فني نداشته باشد بلكه بايد بسيار دقيق و سنجيده‌شده برنامه‌ها را پيش ببريم. هم‌اكنون ما درگير رقابت‌هاي ليگ برتر هستيم و مربيان هم عملكرد بازيكنان را زيرنظر دارند. پس از اينكه مربيان تيم ملي برنامه‌هاي خود را به ما دادند آن را عملي خواهيم كرد.

افتخاري در مورد اينكه گفته مي‌شود قرار است تيم تأسيسات به جاي تيم ملي مقابل روسيه و ايتاليا بازي كند، تصريح كرد: چنين چيزي وجود ندارد و تيم ملي به مصاف روسيه و ايتاليا خواهد رفت. به‌احتمال فراوان هم بازي ايران و روسيه در اروميه برگزار خواهد شد. اين بازي 18 و 19 مهرماه انجام مي‌شود و پس از آن بازي با ايتاليا را در برنامه تيم ملي خواهيم داشت.

کد خبر 307311

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha