همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به ساحت پایمردی شهیدان گرانقدر «لطفعلی مراد حاصلی و حمید زرگوشی» و آستان صبر خانواده‌های معظم‌شان ادای احترام کرد.

شهیدی

به گزارش «ایثار» متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

۱۶۹ آل عمران

آنان که موصوف به صفت صبرند؛ در زمره نظرکردگان آستان الهی اند و بهای مقام شامخ شکیب را در وعده­ رضای الهی می یابند. بی شک آنچه از بلندای همت شهدا و صبر جمیل خانواده هایشان در میدان مجاهدت جاودانه شد، ریشه در اعتقاد ناب و خالصی دارد که جز به تفقدات الهی حاصل نمی‌گردد.

پرتوهایی از این الطاف پروردگار را در وقار و عزت بی بدیلی شهدایی می توان جست که در تشییع پیکرهای مطهرشان زمان مسحور عظمت ایثار و مقام والایشان می‌شود و 29 سال انتظار خانواده‌هایشان در اعجاز ایمان به حماسه‌ای از صبر و اقتدار مبدل می‌گردد.

در این محمل زمانی که به برکت ارواح مطهر این شهیدان سرافراز،مشام جان از عطر شهادت و عطش کربلای حسینی آکنده شده است، بر ساحت پایمردی «شهیدان لطفعلی مراد حاصلی و حمید زرگوشی» و آستان صبر خانواده‌های معظم­‌شان، ادای احترام می‌کنم و بر پیشگاه سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام)، امام راحل و تمامی شهدای ایران اسلامی درود بی‌پایان نثار می‌نمایم.

سید محمد علی شهیدی.

کد خبر 307230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha