همشهری آنلاین: محسن حاجی‌پور، فرنگی‌کاری که به همراه تیم ملی فرنگی به ایران بازنگشته بود، به همراه تیم کشتی آزاد بازخواهد گشت.

M.Hajipoor

به گزارش باشگاه خبرنگارن، محسن حاجی‌پور فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان که به عنوان کشتی‌گیر ذخیره راهی رقابت‌های جهانی 2015 در لاس وگاس آمریکا شده بود، به همراه اعضای تیم ملی فرنگی در بامداد روز یكشنبه (22 شهریورماه) كشور بازنگشت. گفته می‌شود او پس از ترک لاس وگاس در شهر لس آنجلس از اعضای تیم جدا شده و هنوز خبر چندان قطعی در مورد وضعیت او در دست نیست.

بر هیمن اساس حمید بنی تمیم، دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: محسن حاجی‌پور بدون هماهنگی و اطلاع تصمیم گرفته چند روزی در کشور آمریکا بماند که این موضوع از نظر فدارسیون کشتی کار کاملاً غیر منطقی و غلطی است، اما با اطلاعاتی که هم اکنون ما در اختیار داریم قرار است او به همراه تیم آزاد راهی ایران شود.

بنی تمیم عنوان کرد: از دوستان عزیز خواهش می‌کنم از هرگونه پیش داوری و اظهار نظرهای بی‌اساس پرهیز کنند و اجازه دهند هر زمان اتفاقی رخ داد آن را تحلیل کنند. شما مطمئن باشید فدارسیون کشتی به عنوان یک مرجع که همواره در امر شفاف‌سازی و تشریح حقایق صاحب قدم بوده، در مورد مسائل پیش آمده نیز اگر موردی باشد به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد.

کد خبر 307191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha