سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷
۰ نفر

وب‌سایت «همشهری مارکت» به‌عنوان مرجع فروش آنلاین محصولات متنوع مؤسسه همشهری، با هدف ایجاد امکان دسترسی سریع و بدون واسطه مخاطبین به نسخه الکترونیکی روزنامه، مجلات و کتاب‌های محبوب همشهری و در کنار آن امکان فروش نسخه‌های چاپی برخی محصولات، به‌طور آزمایشی از ابتدای سال ۱۳۹۴ شروع به‌کار کرد.

همشهری مارکت

همشهري ماركت سايتي است كه به شما اين امكان را مي‌دهد كه به انواع محصولات و توليدات مؤسسه همشهري دسترسي راحت و آسان داشته باشيد و اين محصولات را با تخفيف خريداري كنيد. امروز مي‌خواهيم براي شما از ويژگي‌هاي اين سايت بگوييم و اينكه چرا نبايد خريد از همشهري ماركت را از دست بدهيد.

  • فروش بدون تعطيلي

مؤسسه همشهري با انتشار پرتيراژترين روزنامه كشور، انتشار 18عنوان مجله در موضوعات بسيار متنوع و انتشار 100 عنوان كتاب با طيف وسيعي از مخاطبان فارسي‌زبان داخل و خارج از كشور مواجه است. در اين ميان طبيعي است كه برخي از مخاطبين همشهري كه ديرتر براي خريد اقدام مي‌كنند، نتوانند محصول مورد نظر خود را از كيوسك‌هاي مطبوعاتي تهيه كنند و به‌اصطلاح با پاسخ «همشهري تمام شد سؤال نكنيد» همكاران زحمتكش فروشنده مواجه شوند. با راه‌اندازي اين سامانه نگراني از اتمام موجودي وجود ندارد و محصولات همشهري هميشه در دسترس شما قرار دارد.

  • صرفه‌جويي در مصرف كاغذ و نجات جنگل ها

مؤسسه همشهري، همگام با مديريت شهري كلانشهر تهران تلاش مي‌كند با ترويج فرهنگ مطالعه آنلاين محصولات خود، گامي مهم در اين راستا بردارد. با افزايش مخاطبين آنلاين و به ازاي كاهش هرچند نسخه چاپي از ميان بيش از ده‌ها محصول متنوع همشهري، يك درخت كمتر قطع مي‌شود و در طول روزها، هفته‌ها و ماه‌ها اين زمين سبز است كه لبخند دوباره‌اي به لب مي‌آورد. اين كار در كنار ساير روش‌هاي صرفه‌جويي كه توسط مؤسسه همشهري در پيش گرفته مي‌شود اداي دين به محيط‌زيستي است كه حفظ آن وظيفه‌اي ديني و انساني به‌شمار مي‌رود.

  • امكان مشاهده خلاصه مطالب، قبل از خريد

زندگي روزمره شهري به شما اجازه نمي‌دهد در زماني كه فقط چند دقيقه فرصت داريد تا به محل كار يا دانشگاه برسيد، دقايقي را هم صرف مطالعه فهرست مجلات محبوب خود يا تيتر روزنامه‌ها كنيد، اگر هم وقت داشته باشيد معمولا كيوسك‌دارها مانع مطالعه رايگان مجله‌ها و روزنامه‌ها مي‌شوند. اما در سايت فروش آنلاين شما مي‌توانيد با مراجعه به قسمت فهرست، اطلاعات دقيقي راجع به آنچه قصد خريد آن را داريد به‌دست آوريد و علاوه بر آن با مراجعه به وب‌سايت اختصاصي آن مجله، خلاصه‌اي از هر مطلب را هم مشاهده كنيد.

  • پشتيباني و پاسخگويي دائمي

شما در همه ساعات اداري مي‌توانيد با كارشناسان بخش پشتيباني به‌صورت آنلاين و مستقيم در ارتباط باشيد و همه سؤالات خودتان را مطرح كنيد. در بقيه اوقات شبانه‌روز هم با گذاشتن پيام، مي‌توانيد اول ساعت كاري منتظر تماس كارشناسان بخش پشتيباني باشيد. واحد پشتيباني به همه سؤالات شما درباره نحوه خريد، ارسال يا عضويت در سايت پاسخ داده و همچنين از لحظه خريد تا دريافت محصول در كنار شما خواهد بود. به‌زودي سامانه پيامكي همشهري ماركت هم به‌طور لحظه‌اي وضعيت سفارش شما را به اطلاعات‌تان مي‌رساند.

  • خريد در هر نقطه از جهان براي فارسي‌زبانان

بسياري از فارسي‌زبانان ايراني و خارجي در نقاط مختلف جهان علاقه‌مندند كه درست مانند وقتي كه در خيابان‌هاي تهران قدم مي‌زنند، مجلات همشهري را ورق بزنند، از جديدترين اخبار ايران در پرتيراژترين روزنامه فارسي‌زبان مطلع شده، از جاذبه‌هاي توريستي ايران در «سرزمين من» باخبر شوند و تحليل‌هاي دست اول سياسي را در «مجله ‌ماه» بخوانند يا به دلخواه خود يكي ديگر از مجلات پرمطلب همشهري را انتخاب كنند. با فراهم‌شدن امكانات تبادل ارزي و ريالي، مرزها نخواهند توانست بين ما و شما حتي در سفر‌هاي دوردست فاصله بيندازند.

  • امكان اشتراك محصولات

با ايجاد امكان اشتراك آنلاين محصولات همشهري شما مي‌توانيد تنها با طي چند مرحله ساده در زمره هزاران مشترك محصولات همشهري قرار بگيريد و مجلات پرخواننده و جذاب همشهري را به‌طور مرتب در هر مكاني كه سفارش دهيد دريافت كنيد و ديگر نيازي به واريز حضوري وجه و ارسال شماره فيش نخواهيد داشت. به‌زودي مي‌توانيد علاوه بر امكان اشتراك آنلاين، فايل PDF محصولات را به‌طور روزانه و خودكار در ايميل يا پروفايل كاربري خود مشاهده كنيد و هميشه يك قدم نزديك‌تر از بقيه به همشهري خودتان باشيد.

  • امكان جست‌وجو، دسترسي آسان و طبقه‌بندي شده

براي همه محصولات موجود در سايت، امكان جست‌وجوي پيشرفته درنظر گرفته شده است تا شما بتوانيد از بين صد‌ها محصول مختلف، آگاهانه و هوشمندانه به هدف خود برسيد. علاوه بر اين، كتاب‌ها، هم از نظر موضوعي به شاخه‌هايي مثل علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاري، روانشناسي، ادبيات و نظاير آن طبقه‌بندي شده‌اند و هم از نظر كاربردي در شاخه‌هايي چون آموزشي، علمي و تخصصي، كودكان و نوجوانان قابل دسترس هستند تا بتوانيد درخصوص حيطه مورد علاقه خودتان به كتابي مفيد دست پيدا كنيد و مستقيما سراغ چيزي برويد كه مي‌خواهيد.

  • امنيت، اطمينان و تضمين كيفيت كالا

تمامي تراكنش‌هاي مالي سايت همشهري ماركت در فضاي يكپارچه بانكي و براساس دقيق‌ترين پروتكل‌هاي امنيت پرداخت آنلاين در سامانه ملي شاپرك صورت مي‌گيرد تا ايمني و اطمينان از هرگونه پرداخت به حداكثر ممكن برسد. علاوه بر اين، سايت داراي نماد اطمينان و اعتماد الكترونيك از مركز توسعه تجارت الكترونيكي وزارت صنعت، معدن و تجارت است . همچنين در اين سايت كيفيت كالاهاي دانلودي و نسخه‌هاي چاپي و نيز ارسال و وصول آن تضمين شده و هرگونه اشكال در اين فرايند فورا و با هزينه همشهري برطرف مي‌شود.

  • استفاده از تخفيف‌هاي دائمي و فصلي

با اينكه كاهش هزينه‌هاي رفت‌وآمد براي خريد نسخه‌هاي چاپي و هزينه وقتي كه صرف مي‌شود به تنهايي پاسخگوي انگيزه‌هاي اقتصادي براي خريد آنلاين محصولات همشهري خواهد بود ولي همشهري ماركت با اجراي طرح‌هاي فصلي تخفيف و همچنين تخفيف‌هاي امتيازي براي خريداران وفادار تلاش مي‌كند تا موجبات رضايت بيشتر همراهان هميشگي خود را فراهم آورد. مثلا در فصل تابستان امسال نسخه آنلاين همه محصولات، با تخفيف 30درصدي به فروش مي‌رسد؛ يعني حدود يك‌سوم بهاي كتاب‌ها، مجلات و روزنامه هنگام خريد كسر مي‌شود.

  • ساير امكانات

امكان عضويت در خبرنامه، اطلاع از محصولات آينده و در حال انتشار، امكان درج نظرات راجع به هر محصول، تبادل‌نظر با ساير خوانندگان، نظرسنجي و ده‌ها امكان ديگر تنها بخشي از اتفاقات خوبي هستند كه با وبگردي در همشهري ماركت براي شما رخ خواهد داد. به‌زودي امكان جست‌وجو در متن مجلات و روزنامه و جست‌وجوي موضوعي پيشرفته در داخل مطالب، كتاب‌ها و مجلات به اين سايت اضافه مي‌شود تا دايره‌المعارفي از اخبار و اطلاعات دست‌اول تقديم شما شود.

  • امكان خريد نسخه‌هاي قديمي

بسياري از محصولات مؤسسه همشهري قبل از پايان بازه انتشار در كيوسك‌هاي مطبوعاتي به اتمام مي‌رسند. هفته‌نامه‌ها به فاصله چندروز و روزنامه به فاصله چند ساعت ناياب مي‌شود اما همشهري ماركت اين فرصت را به شما مي‌دهد كه نسخه‌هاي پيشين مجلات و روزنامه را كه به هر دليل موفق به خريد آن نشده‌ايد، به‌صورت آنلاين خريداري كنيد. همچنين با سفارش نسخه چاپي، مانع از ناقص شدن آرشيو مجلاتي شويد كه سال‌هاست نسخه‌هاي آن را گردآوري كرده‌ايد و حالا يك گنجينه كاغذي از آنها داريد؛ مثلا اگر مجله محبوب دانستني‌ها را از سال‌ها قبل در كتابخانه پدر گرامي مي‌ديديد و حالا قصد داريد كلكسيون او را تكميل كنيد، به قسمت آرشيو سايت سربزنيد تا نسخه دلخواهتان را برايتان تهيه و ارسال كنيم. اگر نسخه‌اي در سايت موجود نباشد با ثبت سفارش و قرارگرفتن در ليست انتظار از طريق تماس با پشتيباني مي‌توانيد اميدوار باشيد كه به‌زودي آن نسخه از محصول درخواستي شما به دست‌تان برسد. البته پيشنهاد اول ما اين است كه با خريد نسخه آنلاين، هم هزينه ارسال محصول را نپردازيد و هم از تخفيف ويژه برخوردار شويد. كافي است به اين آدرس برويد: Hamshahrimarket.ir

کد خبر 306505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha