همشهری‌آنلاین: نشریه طره برای یازدهمین شماره خود موضوع تبلیغات فرش دستباف را برگزیده است.

فراخوان برای نوشتن درباره تبلیغات فرش دست‌باف

در فراخوان این نشریه آمده است: تبلیغات فرش دست‌باف به باور بسیاری از کارشناسان هم‌تراز هنری با پیشینه و ارزش فرش دست‌باف ایران نیست.

اولویت ندادن بخش خصوصی و دولت به مبحث تبلیغات فرش دست‌باف، بهره‌گیری از روش‌های منسوخ شده تبلیغاتی، عدم بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغ، باور نداشتن به تأثیر تبلیغات و... عواملی هستند که سبب شده است فرش دست‌باف در گستره تبلیغاتی کم‌مایه باشد.

طره در شمارۀ آیندۀ خود به موضوع «تبلیغات فرش دست‌باف» می‌پردازد و می‌کوشد سویه‌های گوناگون این موضوع را بررسی کند؛ بنابراین از نویسندگان، پژوهشگران و علاقه‌مندانی که دراین‌باره سخنی برای در میان گذاشتن با دیگران دارند دعوت کرده است که تا بیستم مهرماه ۱۳۹۴، نوشته‌هایشان را به بخش ارسال مقالۀ تارنمای طره (www.torreh.net) بفرستند.

  • محورهای پیشنهادی طره عبارتند از:

۱. تاریخ تبلیغات فرش دست‌باف؛
۲. تبلیغات رسانه‌ای فرش دست‌باف؛
۳. راهکارها و پیشنهادهایی برای تبلیغ بهتر فرش دست‌باف؛
۴. آسیب‌شناسی تبلیغات فرش دست‌باف؛
۵. از رقبا چه می‌توان آموخت؟
۶. تبلیغات به‌مثابه شناخت؛
۷. تبلیغ فرش دست‌باف؛ دولت یا بخش خصوصی؟
۸. چگونه باید فرش دست‌باف را تبلیغ کرد؟
۹. چرایی تبلیغ فرش دست‌باف؛
۱۰؛ و...

کد خبر 306330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha