مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیست و دومین کتاب مترو با عنوان "اگر تو بگذری" به همت اداره امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در 15 ایستگاه متروی تهران توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کتاب شامل 22 حکایت و داستان کهن تاریخی و پند آموز به زبان طنز است.

داستان‌های این شماره از کتاب مترو برگرفته از کتاب‌هایی چون زهر الربیع، کلیات عبید زاکانی، گلستان سعدی، اخلاق محتشمی، لطایف الطوایف، بهارستان جامی و خزائن نراقی است که مناظره‌ای دو طرفه میان اقشار مختلف جامعه را در بردارد.

در کتاب "اگر تو بگذری" ضمن رعایت سادگی و زیبایی حکایت‌ها، با قلمی ساده برخی از داستان‌ها، روان‌سازی شده و تصویرگری آن را سعید رزاقی برعهده داشته است.

پیش از این علاقمندان به کتاب‌های مترو، می‌توانستند این کتاب‌ها را از ده ایستگاه مترو تهیه کنند که با توجه به استقبال زیاد مردم پنج مکان فروش دیگر به آن افزوده شده است.

هم اکنون 5 ایستگاه سعدی، سرسبز، نواب، آزادی و شوش به ایستگاه‌های میرداماد، مصلی، هفت تیر، دروازه دولت، امام خمینی (ره)، 15 خرداد، شهر ری، علم و صنعت، بهارستان و صادقیه، افزوده شده‌اند.

کد خبر 30590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز