سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

مرکز آموزش همگانی حفظ و نگهداری فضای سبز منطقه 14 شهرداری تهران ، به صورت رایگان به ارائه خدمات می پردازد.

 به گزارش سما ، معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه 14 شهرداری تهران گفت: اداره فضای سبز این منطقه که به عنوان پایه گذار مراکز کلینیک گل و گیاه در سطح شهر تهران است با هدف مشارکت شهروندان در ارائه آموزش مناسب و رایگان در حفظ و نگهداری گیاهان برای خانواده ها، نهادهای عمومی، مراکز بهزیستی، خانه های فرهنگ محله و... را آغاز کرده است.

مهدی کرشیار افزود: نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی، آشنایی با گیاهان دارویی، آموزش گل آرایی، آموزش باغبانی عملی و روش های تکثیر درختان، آموزش فضای سبز عمودی و کاربرد آن در بالکن های منازل ، بازدید از موسسات علمی مرتبط و موسسه تحقیقات آفت و بیماریهای گیاهی- گلخانه ای سطح محدوده و پارک جنگلی سرخه حصار ، پرورش و پیوند کاکتوس ها ، آموزش سبزی کاری و از اقدامات مهم خدمات ارائه شده است.

وی در مورد نحوه تشکیل کلاسهای آموزشی تصریح کرد: این کلاس ها با ثبت نام از شهروندان و در هر کلاس با ظرفیت 20 نفر ، طی 4 جلسه در طول یک ماه و با حضور کارشناسان فضای سبز منطقه تشکیل می شود.

کرشیار افزود: بر طبق آخرین ارزیابی که توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران انجام شده ، عملکرد شهرداری منطقه 14 طی 6 ماه اول سال جاری ، مطلوب و مثبت اعلام شده است.

کد خبر 3058

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز