مذاکرات کمیته فوتسال با وحید شمسایی برای حضور در تیم ملی فوتسال به مراحل پایانی خود نزدیک شده است با این حال مشکلاتی در مورد دوشغله بودن او وجود دارد.

وحیدشمسایی-فوتسال

شمسايي بعد از صحبت با سيدرضا افتخاري رئيس كميته فوتسال، حضورش در تيم ملي را منوط به توافق اين كميته با باشگاه تاسيسات دريايي كرده است. افتخاري هم اعلام كرده كه مشكلي با حضور همزمان شمسايي در تيم ملي و تيم تاسيسات دريايي ندارد؛ موضوعي كه با مخالفت كميته فني و توسعه فوتسال مواجه شده و پروسه انتخاب سرمربي تيم ملي را پيچيده كرده است.در اين ميان اما عباس ترابيان، رئيس كميته‌ فني و توسعه فوتسال ايران درباره دلايل مخالفت كميته‌ فني فوتسال با سرمربيگري وحيد شمسايي در تيم ‌ملي فوتسال ايران، گفت: «ما مشكلي با وحيد شمسايي به‌عنوان سرمربي تيم ‌ملي فوتسال نداريم، ولي با توجه به اينكه شمسايي در باشگاه تاسيسات دريايي حضور دارد و نمي‌تواند زمان كافي براي تيم ‌ملي بگذارد، با حضور او در تيم ‌ملي فوتسال مخالفت كرده‌ايم. وقتي كه شمسايي هم در باشگاه باشد و هم در تيم ‌ملي، زمانش تقسيم بر 2 مي‌شود، طبيعتا انرژي‌اش كم مي‌شود و مشكلات زيادي به‌وجود مي‌آيد چون بايد هم در تاسيسات دريايي باشد و هم در تيم ‌ملي. از طرف ديگر او نمي‌تواند بازي‌هاي ليگ فوتسال را ببيند، چرا كه بيشتر توجه‌اش به تيم تاسيسات دريايي است.»

اين در شرايطي است كه خود وحيد شمسايي در ميانه تيم ملي و تيم باشگاهي‌اش قرار گرفته است و مي‌گويد:« اگر من گزينه كميته فوتسال هستم، بايد تعامل برقرار شود. من دوست ندارم نه تيم ملي و نه تيم تاسيسات متضرر شوند. از يك طرف با باشگاه تاسيسات قرارداد خوبي دارم و از طرف ديگر گزينه فدراسيون هستم كه هيچ كدام از دوطرف نبايد ضرر كنند.» جالب اينجاست كه لحن او نسبت به گذشته نيز آرام‌تر شده است. وي در واكنش به حرف‌هاي ترابيان مي‌گويد:« آقاي ترابيان گفته كه مخالف حضور همزمان من در تيم ملي و تيم تاسيسات است. به هر حال ايشان هم مسئوليت دارد. من نگفتم كه بايد چه كار كنيم. همانطور كه گفتم اين وسط نه فدراسيون فوتبال و نه تيم تاسيسات نبايد ضرر كنند و بايد تعامل برقرار شود.» شمسايي در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا در اصفهان هم تيمش قهرمان و هم با بازي خود، آقاي گل مسابقات شد؛او درخصوص ادامه بازي كردن خود نيز مي‌گويد:«‌اگر سرمربي تيم ملي شوم، بايد ناخواسته كفش‌هايم را آويزان كنم. من الان در آمادگي كامل هستم ولي به‌خاطر شرايط و چارت كاري جديد بايد يكسري اتفاقات را بپذيرم؛ هرچند حسرت بازي‌نكردن را خواهم خورد!» آخرين خبر از سرمربيگري شمسايي، واكنش دبيركل فدراسيون فوتبال به حضور همزمان او در تيم تاسيسات دريايي و تيم ملي فوتسال است كه اسدي اين موضوع را وتو كرده و گفته است او بايد در تيم ملي يك شغله باشد.

کد خبر 305714

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha