گروه اقتصادی: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره معرفی وزرای جدید وزارتخانه‌های نفت و صنایع از سوی رئیس‌جمهوری گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم ترجیح رئیس‌جمهوری همین 2 سرپرستی‌است که برای این 2 وزارتخانه معرفی کرده‌است؛ مگر این‌که طی روزهای باقی مانده اتفاقی بیفتد و تغییراتی ایجاد شود.

محمدرضا باهنر در نشست اعضای جامعه اسلامی مهندسین با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب درباره دیدگاه خود در ارتباط با تغییراتی که از سوی رئیس‌جمهوری در مورد وزرا صورت می‌گیرد نیز گفت: به قول خود رئیس‌جمهوری دولت وی دولت اعجاب و تعجب‌هاست و خود ایشان نیز از همان ابتدا به وزرا اعلام کرده‌اند که با آن‌ها پیمان نبسته‌اند که حتما 4 سال در مسئولیت قرار بگیرند و هیچ استدلالی وجود ندارد که آن‌ها حتما 4 سال باشند. عملکردها را ارزیابی می‌کنند و با توجه به ارزیابی عملکردها تصمیم می‌گیرند.

این در حالی است که تاکنون برای تصدی وزارت صنایع، علاوه بر محرابیان، گزینه‌های دیگری همچون حمیدرضا کاتوزیان، نوچهر منطقی و محسن کوهکن مطرح بودند و از علی کردان، محمدرضا بهشتیان، کمال دانشیار و حسن مرادی نیز به عنوان گزینه‌های تصدی وزارت نفت نام برده می‌شد.

همچنین در حالی که بیش از یک هفته از پذیرش استعفای ابراهیم شیبانی رئیس‌کل بانک مرکزی توسط رئیس‌جمهوری می‌گذرد، با وجود اعلام اولیه، هنوز حکم طهماسب مظاهری به عنوان رئیس‌کل جدید  بانک مرکزی صادر نشده است.

وی در حاشیه همایش بانک و صادرات در پاسخ به سؤالات مکرر خبرنگاران درباره علت تاخیر در  اعلام حکم ریاست وی بر بانک مرکزی، تنها به این جمله اکتفا کرد که من فعلاً مدیرعامل بانک توسعه صادرات هستم.[جزئیات بیشتر]

کد خبر 30539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز