همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بالاترین سطح تاکتیک فرماندهی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آموزش داده می شود.

سیدعبدالرحیم موسوی

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل ارتش، امیرسرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی روز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا که با حضور فرماندهان، مسوولان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، افزود: بالاترین سطح تاکتیک فرماندهی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آموزش داده می شود که متناسب با زمان و نیازهای روز است.

وی به اهمیت جایگاه دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا اشاره کرد و ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود گفت: شما دانشجویانی که برای دوره جدید، وارد دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش شده اید، جزو بهترین ها و موفق ترین ها بوده اید که توانسته اید پس از گزینش های متعدد وارد دانشگاه شوید.

موسوی، نکات اهمیت در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا را تببین کرد و افزود: حضور در دافوس دوران بسیار مهم و ارزشمندی در طول خدمت شماست که در تعیین مسیر آینده شما در ارتش بسیار تعیین کننده خواهد بود. هر یک دقیقه حضور شما در دافوس بسیار مهم و ارزشمند است. پس باید دقت کنید که از هر دقیقه حضورتان در دافوس به بهترین شکل استفاده کنید و آن را از دست ندهید.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هدف از آموزش های ما تنها جنگ نیست بلکه باید آمادگی، به روز رسانی، تجدید قوا و بالا بردن توانایی برای ایجاد تحولات در آینده کاری را ایجاد کنیم. البته اگر یک روز درگیری رخ دهد، حضور در میدان نبرد هم جزو وظایف ما خواهد بود.

موسوی افزود: یکی از معیارهای اصلی و مهم برای ما حالت انگیزش درونی است. یعنی ما نظامی ها باید انتظارها را برآورده کنیم و برای انجام ماموریت های موجود مسابقه بدهیم. یعنی باید برای برعهده گرفتن ماموریت های موجود اقدام کنیم تا همه آنها انجام شود.

وی ادامه داد: این نکته را نیز بدانید که ارتباط شما با دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا یک طرفه نیست. اینطور نیست که شما وارد دانشگاه شوید و علم و دانش را فرا بگیرید. این ارتباط کاملا دو طرفه است. سووالات، مطالبات، نظرات و موشکافی های شما باید شرایطی ایجاد کند که اساتید دافوس برای برگزاری کلاس روز بعد خود خیال راحت نداشته باشند و بدانند که دانشجویانی پرسشگر دارند و باید با آمادگی کامل وارد کلاس ها شوند. همین باعث می شود که ارتباط دانشجو و دانشگاه دو طرفه باشد.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد حسین ولی وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا به ارائه گزارشی از نحوه جذب این دوره از دانشجویان دافوس پرداخت و گفت: به نیروهای نظامی مختلف سرویس می دهیم و علم دانشگاه را براساس نیازهای موجود به روز می کنیم. افتخار می کنیم که بسیاری از مسوولان و فرماندهان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا به عنوان استاد حضور دارند و از علم و تجربه آنها استفاده می کنیم.

کد خبر 305380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha