چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

همین دیروز بود که اسلامیان، نایب‌رئیس اصفهانی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تند وزیر ورزش را به عدم‌دخالت در موضوعات داوری دعوت کرد.

وزارت ورزش خواهان برکناری تاج شد

جالب اينجاست كه گويا اين پاتكي به تك وزارت ورزش در مورد يكي از نزديكان اصفهاني او در فدراسيون فوتبال بوده است. اتفاقا محمود گودرزي ديروز در كنفرانس مطبوعاتي‌اش وقتي با پرسش عجيب يكي از خبرنگاران در مورد وجود گروه اصفهاني‌ها در فوتبال رو‌به‌رو شد گفت: «به اين چنين مسئله‌اي برنخورده است و تنها وجود اين گروه در فوتبال را در ميان رسانه‌ها خوانده است كه هنوز مستنداتي براي آن وجود ندارد.» اما گويا اين موضوع دامنه‌دار‌تر از گفت‌وگوهاي رسمي است؛ چه آنكه پس از اينكه وزارت ورزش براي بركناري دبيركل سابق، نايب‌رئيس بانوان و نايب‌رئيس اول فدراسيون فوتبال به كفاشيان فشار آورد و رئيس فوتبال نيز از آن تمكين كرد و افرادي را نزديك به وزارت ورزش جانشين آنها كرد، بار ديگر وزارت ورزش علي كفاشيان را تحت فشار قرار داده است تا مهدي تاج، رئيس سازمان ليگ فوتبال را بركنار كند.

ماجرا اما 2روز پيش در مجلس به شكل رسمي كليد خورده است. محمود گودرزي، وزير ورزش كه براي پاسخ به سؤال برخي نمايندگان در مورد بازي آخر ليگ برتر فصل گذشته در تبريز به مجلس رفته بود در مواجهه با سؤالات آنها گفته است كه باتوجه به اساسنامه فدراسيون فوتبال، اختياري براي كنترل و اصلاح مسائل و ضعف‌هاي اين فدراسيون ندارد.گودرزي در اين نشست اعلام كرده كه از كفاشيان خواسته بود رئيس سازمان ليگ را عزل كند.

وزير ورزش اين مسئله را در حالي بيان كرده است كه مهدي تاج و كفاشيان نيز در جلسه حضور داشته‌اند. فارس در اين مورد گزارش جالبي را منتشر كرده است. براساس آن تاج در واكنش به اين موضوع خطاب به گودرزي گفته است بهتر است اين موضوع را پيامك كنيد و ببينيد مردم از شما راضي‌تر هستند، از من يا از برنامه نود؟ شما نايب‌رئيس اول، نايب‌رئيس بانوان و دبير كل را تحميل كرديد، چگونه مي‌گوييد كه نقشي در فدراسيون فوتبال نداريد؟ رئيس سازمان ليگ گفته موضوع داوري هم زيرنظر دبير كل است كه شما انتخاب كرديد. مردم همه از سازمان ليگ رضايت دارند. اين در حالي است كه به‌نظر مي‌رسد با صحبت‌هاي وزير فشار به سازمان ليگ براي بركناري تاج زياد شده است.همچنين از سوي وزارت ورزش فشارها براي بركناري عابديني، بهروان و برخي اعضاي سازمان ليگ نيز زياد شده به‌طوري كه فدراسيون زير بار نرفته و همين موجب اختلافات زياد شده است.در گزارش فارس همچنين آمده است كه پس از اين درگيري در حضور نمايندگان، كفاشيان در ظاهر به قصد اداي نماز و در باطن به نشانه اعتراض به صحبت‌هاي وزير ورزش، جلسه را زودتر ترك كرد. در بازگشت نيز حاضرين پس از صرف ناهار به جلسه خاتمه دادند.

همه اين مسائل در حالي است كه طبق گزارش هيأت تحقيق از ماجراهاي ورزشگاه يادگار امام كه طبق دستور رئيس‌جمهور تشكيل شده بود، مي‌بايست برخي از اقدامات تنبيهي در مورد مقصران اين حادثه صورت مي‌گرفت كه هنوز فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش نتايح اين اقدامات را بيان نكرده‌اند.

کد خبر 305117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha