همشهری آنلاین: عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با غیرضروری خواندن اردوهای خارجی برای تیم‌های فوتبال لیگ داخلی عدم صدور مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان را راهکار مقابله با این امر دانست.

اردوی خارجی فوتبال

حسین گروسی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به این‌که برگزاری اردوهای خارجی برای تیم‌های لیگ برتری هزینه اضافی است، گفت: درباره این اتفاق وزارت ورزش و جوانان باید وارد عمل شده و مجوز برگزاری این اردوها را به باشگاه‌ها ندهد.

نماینده مردم شهریار،شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرهای خوبی برای اردوهای تیم‌های فوتبال لیگ برتر وجود دارد که از امکانات مناسبی هم برخوردار هستند بنابراین بهتراست مبالغی که برای آمادگی تیم‌ها در خارج از کشور هزینه می‌شود در داخل کشور خرج شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: ایران از لحاظ تنوع آب و هوایی موقعیت مناسبی برای برگزاری اردوهای ورزشی دارد، در خیلی از نقاط کشور ارتفاع بالای 2 هزارمتر در سطح دریا وجود دارد که می‌تواند بسیار موثر باشد.

گروسی با بیان این‌که دلیل برگزاری برخی از این کمپ‌ها زدوبندها و توافقاتی با واسطه‌هاست، گفت: بیشتر تیم‌هایی که چنین اردوهایی برگزار می‌کنند هدفشان این است که بازیکنان را سفر خارجی ببرند و تفریح کنند.

این نماینده تصریح کرد: وزارت ورزش برای عدم صدور مجوز برای اردوهای خارجی دلیل نمی‌خواهد و می‌تواند این را به صورت یک قانون برای تیم‌های خصوصی و دولتی اجرا کند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: اگر بهانه بازی دوستانه است تیم‌ها می‌توانند در داخل کشورهم بازی دوستانه انجام دهند بنابراین باید از صرف چنین هزینه‌هایی جلوگیری شود.

به گزارش خانه ملت، چندسالی است که تیم‌های فوتبال لیگ برتر پیش از آغاز فصل به برگزاری اردوهای خارجی اقدام می‌کنند که البته بیشتر این تیم‌ها با بودجه دولتی اداره هم می‌شوند و همواره از کمبود بودجه و مشکلات مالی نیز گلایه و شکایت می‌کنند؛ از طرفی نتایج چندسال اخیر این تیم‌ها در جدول رده‌بندی درخشان نبوده و به نظر می‌رسد اردوهای خارجی هیچ تأثیری در روند کاریشان نداشته است.

کد خبر 301368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha