همشهری آنلاین: رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم مراقبت و ایستادگی در برابر توطئه‌های فرهنگی آمریکا، گفت: آمریکا دنبال آن است ملت ایران را به برده‌کشی برساند و مردم را مطیع خود کند که باید در این زمینه بصیرت داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی

به گزارش رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی،‌ رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مراسم جشن بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ (ع)، با اشاره به مذاکرات و روزهایی که «برجام» آماده شد، گفت: کنگره آمریکا مذاکره‌کنندگان خود را به‌ عنوان متهم احضار کرد و از آنان 16 سؤال پرسید که از جمله موارد مهمش این بود که آیا توانستید سیاست هسته‌ای ایران و فعالیت سانتریفیوژها را برچینید.

وی بیان کرد: امروز آمریکا‌هایی در کنار این‌همه توطئه، مؤسسات اقتصادی خود از جمله مک‌دونالد را برای ترویج فرهنگ خود می‌فرستند لذا باید مراقب بود و مقابل آن ایستادگی کرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها با تجربه کشورهای مسلمانان از جمله عراق و سوریه به دنبال ایجاد لانه فساد و ایجاد درگیری در این کشورها هستند که با توجه به حضور جوانان غیرتمند حزب‌الله این موضوع هیچ‌گاه اتفاق نمی‌افتد.

وی با قدردانی از تلاش‌های حزب‌الله و روشنگری‌های سید حسن نصرالله اظهار کرد: اگر حمایت بی‌دریغ حزب‌الله نبود امروز نیز از سوریه اثری نمانده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین با اشاره به جنگ در یمن و بیان اینکه ایران علاقه‌مند مسلمان است و همواره غصه آنان را بر دل دارد، تصریح کرد: ملت یمن امروز بیدار شده و یقین بدانید مرگ آل سعود نزدیک است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در سخنان خود همچنین با بیان اینکه استقبال بی‌نظیر مردم استان فارس از رهبر معظم انقلاب هنوز فراموش نشده است، گفت: پیوند مردم با ولایت پیوند عادی و معمولی نیست بلکه پیوند مردم با ولایت پیوندی آسمانی است.

وی با بیان اینکه این نشان از پیوند مردم با ولایت است بیان کرد: ارتباط ملت با اهل‌ بیت (ع) هرگز قطع نمی‌شود و افتخارمان این است که شیعه به دنیا آمده و شیعه زندگی کرده و شیعه از دنیا می‌رویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با گرامیداشت سالروز بزرگداشت شاه‌چراغ (ع) و اشاره به خصوصیت‌های شخصیتی احمد بن موسی (ع)، گفت: این حضرت در دوران پدرش مورد احترام ویژه بود و مردم نیز با توجه به تقوا و منش او برای بیعت با ایشان برای امامت بیعت کردند.

وی بیان کرد: تقوا، منش و ولایتمداری حضرت شاه‌چراغ (ع) نیز سبب شد ایشان با برادر خود امام رضا (ع) بیعت کرده و اعلام کند هر کس با امام رضا (ع) بیعت کند با من بیعت کرده است.

کد خبر 304546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha