مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب، در آستانه‌ماه محرم به‌منظور تجهیز هیئت‌ها، مساجد، کانون‌های مذهبی و حسینیه‌های شهر تهران در فضای ۱۲هزار مترمربعی بوستان ولایت برپا می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام و المسلمين امرودي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران، در نمايشگاه عطر سيب علاوه بر توجه اصولي به رويكردهاي فرهنگي و ارائه محتواي مناسب در جلسات مذهبي، خدمات مناسب و محصولات متنوع، با كيفيت و ارزان‌قيمت به تشكل‌هاي مذهبي به‌صورت متمركز و دريك مكان ارائه مي‌شود. وي هدف از برپايي اين نمايشگاه را تقويت و تعميق باورهاي ديني و آييني شهروندان در كنار حمايت و ارائه خدمت به دوستداران و تشنگان زلال معرفت اهل‌‌بيت (عليهم السلام) در تجهيز هيئت‌ها، مساجد، كانون‌هاي مذهبي، هيئت‌هاي دانشجويي و دانش‌آموزي و حسينيه‌هاي شهر تهران و تأمين نيازهاي آنان براي برپايي هر چه شايسته‌تر برنامه‌ها و مراسم سوگواري سالار شهيدان در ايام محرم معرفي كرد.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به تحول محتوايي نمايشگاه گفت: معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از دوازدهمين سال برگزاري تلاش‌هاي خود را در راستاي تقويت محتواي بخش فرهنگي نمايشگاه، تبيين معارف و نهضت عاشورا و همچنين ترويج رسوم و فرهنگ صحيح عزاداري حضرت امام حسين(ع) متمركز كرده است. وي گفت: يكي از نتايج مبارك نمايشگاه عطر سيب در سال گذشته ايجاد نخستين كتابخانه تخصصي شهر تهران در حوزه فرهنگ عاشورا و معارف امام‌حسين(ع) بود و امسال نيز نمايشگاه سيزدهم بنا دارد بركات معنوي ماندگاري را براي شهر تهران در كنار وظيفه اصلي خدمتگزاري خود به محبان و شيفتگان حضرت اباعبدالله(ع) همراه داشته باشد.

حجت‌الاسلام امرودي در ادامه با اشاره به تشكيل شوراي سياستگذاري عطر سيب، از حضور نمايندگان سازمان تبليغات اسلامي، ستاد رسيدگي به امور مساجد، نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در كنار نمايندگان بخش‌هاي مختلف شهرداري ازجمله خدمات شهري، مجموعه شهروند، مؤسسه همشهري، منطقه 19و كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران در همراهي با اداره كل فرهنگي براي برگزاري هرچه مطلوب‌تر سيزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب خبرداد.‌

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از آغاز ثبت نام از مؤسسات، فروشندگان و عرضه‌كنندگان محصولات، اقلام، خدمات و كالاهاي فرهنگي مورد نياز هيئت‌ها، مساجد، حسينيه‌ها و تكايا براي حضور در نمايشگاه خبر داد. حجت‌الاسلام امرودي، تعداد بهره‌مند‌شدگان از نمايشگاه عطر سيب سال گذشته را بالغ بر 22هزار مورد برشمرد و اظهار اميدواري كرد كه با پيش‌بيني‌هاي به‌عمل آمده امسال اين رقم به 25هزار مورد برسد.

کد خبر 304473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha