همشهری ‌آنلاین: کاروان تیم ستارگان فوتبال جهان پنجم و ششم شهریور به تهران می‌آیند تا در دیداری با شعار "ورزش، هنر و انسانیت" برابر تیم هنرمندان و ستارگان فوتبال ایران صف‌آرایی کنند.

توپ فوتبال

ايسنا نوشت: بازیکنان تیم فوتبال ستارگان جهان برای انجام دیداری خیریه با تیم فوتبال ستارگان ایران که ترکیبی از هنرمندان و بازیکنان نامدار فوتبال ایران را در ترکیب خواهد داشت در طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده وارد تهران خواهند شد.

میشل سالگادو، روبرتو کارلوس و رومئو بامداد پنج‌شنبه 5 شهریورماه وارد ایران می‌شوند و سایر بازیکنان بامداد جمعه به تهران می‌رسند.

سه بازیکنی که پنج‌شنبه به ایران می‌رسند، یک دیدار احتمالی از فدراسیون فوتبال ایران خواهند داشت و بعدازظهر پنج‌شنبه نیز نشست خبری برگزار خواهند کرد.

دیدار ستارگان فوتبال جهان و ایران احتمالا ساعت 19 جمعه 6 شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پس از دیدار نیز بازیکنان و مسئولان برگزاری مسابقه در ضیافت شامی گرد هم می‌آیند و بامداد شنبه نیز زمان بازگشت بازیکنان ستارگان جهان به کشورشان است.

قرار است کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم ستارگان جهان روی نیمکت این تیم بنشیند و اوسیانو کروز دستیار وی که در زمان بازی‌اش در تیم ملی پرتغال هم‌تیمی ویتور بایا دروازه‌بان تیم ستارگان جهان و کاپیتان این تیم بود، برای ستارگان جهان بازی خواهد کرد.

عباس رضوی سرمربی تیم ایران خواهد بود و حسن روشن به عنوان سرپرست روی نیمکت می‌نشیند. علی پروین مربی و کاپیتان اسطوره‌ای فوتبال ایران نیز مدیر این تیم خواهد بود.

تمرین‌های تیم هنرمندان ایران که تنی چند از بازیکنان نامدار فوتبال ایران از جمله علی دایی، خداداد عزیزی و وحید هاشمیان نیز در این تیم بازی خواهند کرد، از چهارشنبه این هفته در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

همچنین عادل فردوسی‌پور گزارشگر محبوب فوتبال یکی از بازیکنان تیم ایران خواهد بود.

مسئولیت برگزاری این دیدار بر عهده سازمان لیگ گذاشته شده و قرار است قبل از آغاز بازی از 10 مربی برتر فوتبال ایران نیز تجلیل شود.

شعار دیدار خیریه ستارگان ایران و جهان "ورزش، هنر و انسانیت" است و عواید آن نیز به جامعه حمایت از بیماران ام. اس ایران تعلق خواهد گرفت.

برخی از ستارگان فوتبال ایران که در ترکیب تیم هنرمندان به میدان می‌روند، در چند سال گذشته با یکدیگر اختلافاتی داشتند که شاید حضور آن‌ها در این دیدار خیریه فرصتی برای آشتی تاریخی آن‌ها فراهم آورد.

کد خبر 304332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha