یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزهای پرخبر کمپانی دیزنی همچنان ادامه دارد. روز دوم کنفرانس و نمایشگاه D۲۳ هم برگزار شد.

دیزنی

به گزارش تسنیم، پس از آن که روز جمعه مسئولان دیزنی بیشتر به رونمایی انیمیشن های جدیدشان پرداختند، روز گذشته اهالی «لونه موش» تصمیم گرفتند بیشتر از برنامه هایشان برای فیلم های سینمایی و پارک های بازیشان رونمایی کنند.

پارک های بازی مشهور دیزنی لند به زودی دو تم پارک جدید را هم در خود خواهند دید. طبق اعلام کمپانی دیزنی آنها قرار است یک مجموعه پارک با مضمون دنیای «داستان اسباب بازی» بسازند. همین طور بالاخره اعلام شد که پارک های «جنگ ستارگان» هم در دیزنی لند ساخته خواهد شد. باب ایگر رئیس کمپانی دیزنی با اعلام این خبر گفت مجموعه «جنگ ستارگان» باعث خواهد شد پارک های دیزنی لند بزرگ ترین توسعه را در تاریخ خود داشته باشند. قرار است این مجموعه دارای وسایل بازی، رستوران و مراکز خرید و همچنین امکانات رفاهی، همه با تم مجموعه «جنگ ستارگان» جرج لوکاس باشد. خبر خوش برای چینی ها هم این که قرار است تا بهار 2016 یک دیزنی لند هم در شانگهای افتتاح شود.

روز گذشته بسیاری از بازیگران و عوامل فیلم های دیزنی هم به D23 آمدند. حتی جانی دپ هم در ابتدا با لباس کاپیتان جک اسپارو ظاهر شد و هوادارانش را به وجد آورد. در این مراسم از لوگوی رسمی فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی گویند» هم رونمایی شد. پس از آن از جانی دپ به عنوان یکی از اسطوره های دیزنی تقدیر به عمل آمد و اثر دو دستش توسط دیزنی ثبت شد. «دزدان دریایی کارائیب» جدید با بازی جانی دپ و خاویر باردم ساخته خواهد شد و قرار است در روز 7 جولای 2017 اکران شود. همین طور روز گذشته حضور اورلاندو بلوم و جفری راش هم در این قسمت از فیلم جدید دیزنی قطعی شد.

 

خبر بعدی برای علاقه مندان به «جنگ ستارگان» این که قسمت نهم این مجموعه توسط کالین تروورو کارگردانی خواهد شد. بعد از آن که این کارگردان خوش آتیه با ساخت فیلم «دنیای ژوراسیک» سینماهای جهان را تکان داد، مسئولان دیزنی تصمیم گرفتند تا یک بلاک باستر دیگر را به وی بدهند. تریلوژی «جنگ ستارگان» دیزنی با قسمت هفتم، «ارتش به پا می خیزد» آغاز می شود که جی جی آبرامز کارگردانیش را بر عهده گرفته. ریان جانسن کارگردان فیلم تحسین شده «لوپر»، ساخت قسمت هشتم را بر عهده گرفته و قسمت نهم هم روز گذشته رسما به کالین تروورو رسید. قسمت هفتم این مجموعه روز 18 دسامبر 2015 اکران خواهد شد و قسمت نهم هم برای سال 2019 آماده خواهد شد.

اما از آنجایی که مسئولان دیزنی در آنهایم، کالیفرنیا، قصد داشتند برای هواداران جنگ ستارگان سنگ تمام بگذارند، از نخستین تصویر فیلم «Rouge Nationم هم رونمایی کردند. فیلمی که از مجموعه اصلی مشتق شده و گرت ادواردز، کارگردان فیلم «گودزیلا» محصول سال 2014 ساخت آن را بر عهده گرفته است. در این تصویر چهره فلیسیتی جونز و تنی چند از همبازیان وی مشخص است. مدس میگوئلسن، ریز احمد و فارست ویتکر از بازیگران این فیلم هستند.
کمپانی دیزنی همین طور از لوگو و داستان فیلم «اژدهای پیت» هم پرده برداری کرد. شنیده می شود این کمپانی کلیپی از فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را هم برای مخاطبانش در آنهایم پخش کرده. لوگوی جدید این فیلم هم رونمایی شده است.

دیزنی از پوستر اول فیلم «کتاب جنگل» به کارگردانی جان فاواریو هم پرده برداشت. فیلمی بر اساس رمان رودیارد کپلینگ که با بازی بیل ماری، سر بن کینگزلی، ادریس البا، کریستوفر واکن، اسکارلت جوهانسون و لوپیتا نیونگو در حال ساخت است.

اگر یادتان باشد دیزنی و پیکسار روز گذشته انیمیشن جدیدشان «کوکو» را هم معرفی کردند. حالا خبر رسیده طرحی از کاراکتر اصلی فیلم و همین طور لوگوی آن را به خبرنگاران و حضار کنفرانس D23  نشان داده اند.

کد خبر 304098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha