دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: با گذشت ۲هفته از لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس هنوز اسپانسر ندارد.

فوتبال-پرسپولیس

اين در حالي است كه بسياري از تيم‌هاي ليگ‌برتري با جذب اسپانسر كارهاي روزمره خود را پيش مي‌برند اما باشگاه پرسپوليس هنوز نتوانسته در اين كار موفق باشد. چندي پيش هيأت مديره پرسپوليس براي جذب اسپانسر تشكيل جلسه داد و پس از اين جلسه اعضاي هيأت مديره ازجمله محمد زادمهر اعلام كردند در چند روز آينده اسپانسر باشگاه مشخص خواهد شد. اين اتفاق اما رخ نداد تا اين سؤال پيش بيايد كه باشگاه پرسپوليس هزينه‌هاي خود را چگونه تأمين مي‌كند.

تازه‌ترين شايعات حكايت از اين دارد كه مسئولان بازرسي كل كشور كه در صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان مستقر شده بودند به نتايجي در اين‌باره رسيده‌اند. آنها البته يكي‌دو بار هم به باشگاه پرسپوليس رفته‌اند تا پيگير مسائل باشند. هرچند اين خبر رسمي و تأييد شده نيست اما گفته مي‌شود با توجه به اينكه علي‌اكبر طاهري، سرپرست باشگاه پرسپوليس همزمان رئيس صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش نيز هست، از منابعي كه در اين صندوق وجود داشته براي تأمين هزينه‌هاي پرسپوليس استفاده كرده تا پس از جذب اسپانسر اين مبالغ را به صندوق بازگرداند. مي‌گويند اين مبلغ حدود 3ميليارد تومان است. با اين شرايط بايد ديد سرنوشت اين ماجرا به كجا كشيده خواهد شد و آيا اين موضوع براي پرسپوليس تبديل به دردسري تازه خواهد شد يا خير؟ با اين حال نصرالله سجادي با تكذيب اين شايعه مي‌گويد: «اصلا چنين چيزي صحت ندارد و شايعه‌اي بيش نيست.» حسين عبدي سخنگوي باشگاه پرسپوليس هم در اين مورد مي‌گويد: «تا زماني كه از صحت و سقم مسئله‌اي آگاهي پيدا نكنم نمي‌توانم به اظهارنظر بپردازم. اجازه دهيد از قضيه مطمئن شده و سپس در مورد آن صحبت كنم.»

  • عبدي: آلترناتيو برانكو نيستم

موضوع مهم ديگر در پرسپوليس وضعيت برانكو و شايعه بي‌اعتمادي مسئولان پرسپوليس نسبت به اين مربي است. عبدي در مصاحبه‌اي گفته بود كه فقط چند بازي به ايوانكوويچ فرصت داده مي‌شود و به همين دليل اجاره خانه برانكو 3ماهه تمديد شده است ولي خودش در اين خصوص مي‌گويد: «اين يك دروغ محض است و اگر از قول من يا باشگاه عنوان شده تكذيب مي‌كنم. از اين نوع اتفاقات مي‌افتد و به اعتقاد من طرح اين مسائل فرار روبه جلو است. خودم آدم فني هستم اجازه ندارم در مورد مسائل فني صحبت كنم. مسئوليت من مشخص است و بايد در اين سمت نقش‌آفريني كنم.» او ادامه مي‌دهد: «تأكيد مي‌كنم بحث خانه نگرفتن براي برانكو زاييده خيال برخي‌هاست. بايد استرس‌ها را كم كنيم و باشگاه نياز به حمايت دارد، مطمئنا پرسپوليس جايگاه خود را پيدا مي‌كند و اگر در راديو يا سايتي چنين اظهارنظري از من نقل شده آن را رد مي‌كنم. برانكو مي‌تواند كارها را پيش برده و نياز به دخالت ما ندارد. او خودش استاد است.»

هرچند عبدي فعلا موضعي حمايتي از برانكو دارد ولي پرسپوليس درصورت شكست مقابل سپاهان در هفته سوم وضعيتي بحراني پيدا خواهد كرد و برانكو هم بيشتر تحت فشار قرار خواهد گرفت. بايد ديد چه سرنوشتي در انتظار پرسپوليس خواهد بود.

کد خبر 303559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha