شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در تهران و طوفان و رعد و برق در البرز خبر داد.

احد وظيفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: با استقرار جریان‌های شمالی بر روی نوار شمالی کشور و سواحل دریای خزر که با گذر ناوه تراز میانی جو از مناطق شمالی تا جنوبی دریای خزر همراه است،‌ طی روز شنبه، یکشنبه و اوایل دوشنبه آسمان استان‌های ساحلی دریای خزر نیمه ابری تا ابری خواهد بود که گاهی با بارش باران و در برخی نقاط با رگبار و رعد و برق همراه است.

به گفته وی، از بعد ازظهر یکشنبه (17 مرداد) تا اوایل دوشنبه این شرایط موجب تشدید ناپایداری جو در سواحل شمالی کشور، شمال شرق و ارتفاعات البرز خواهد شد که گاهی موجب طوفان تندری و رگبار و رعد و برق به صورت محلی می‌شود که احتمال رخداد این شرایط در خراسان شمالی، استان گلستان، نیمه شرقی مازندران و ارتفاعات البرز در بخش‌های میانی و شرقی بیشتر است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان تهران ابری و در بعد از ظهر افزایش همراه با ابر در شهرهای جنوبی، باد و گرد و خاک در ارتفاعات، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت يكشنه ۳۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 303402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha