مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:‌ دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از ۱۰ پروژه برتر جهان در سال ۲۰۱۵ معرفی و حائز دریافت جایزه تعهد به تعالی شناخته شد.

دریاچه شهدای خلیج فارس

جاوید در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: جوایز پنجاهمین دوره جایزه بین المللی مدیریت پروژه، پنجم تا هشتم مهر امسال همزمان با برگزاری نشست جهانی مدیریت پروژه در پاناما اعطا خواهد شد.

وی درباره نحوه ارزیابی دریاچه شهدای خلیج فارس گفت:‌ معیارهای مختلفی از قبیل تحقق اهداف پروژه، راهبری پروژه در ابعاد و لایه های مختلف ارکان اجرایی، حرفه ای بودن آنها ، استفاده اثربخش و کارآمد از منابع و نتایج حاصل از اجرای این پروژه مد نظر قرار گرفت که هیات داوران این طرح عمرانی را به عنوان ده پروژه برتر جهان معرفی کردند.

جاوید گفت: انجمن بین المللی مدیریت پروژه هر سال با استفاده از استاندارد های مدیریت پروژه به ارزیابی پروژه های اجرا شده در کشورهای مختلف جهان در سه سطح پروژه های متوسط، بزرگ و ابر پروژه می پردازد.

وی افزود: ‌سال گذشته دو پروژه ملی کشور از جمله تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر با 25 ابرپروژه از کشورهای مختلف جهان به رقابت پرداخته و پس از مراحل ممیزی شایسته دریافت جایزه تعهد به تعالی شناخته شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران همچنین از پیشرفت 25 درصدی تصفیه خانه در دریاچه خبر داد و افزود: در ماه هایی که امکان آبگیری از رودخانه کن فراهم نیست آب موجود در مخزن دریاچه با استفاده از ایستگاه پمپاژ به تصفیه خانه رسیده و برای استفاده مجدد در دریاچه احیا می شود.

جاوید با بیان اینکه بخش شمالی و شمال شرق دریاچه به زودی به بهره برداری خواهد رسید ، گفت: بخش شرقی نیز با عنوان محور چهار باغ در حال احداث است که امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد.

کد خبر 303237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha