پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جشنواره بچه‌های محراب با هدف ارج نهادن به جایگاه ویژه نماز جماعت در دین مبین اسلام و نیز شناسایی و ترغیب نوجوان فعال در مساجد با مشارکت ائمه جماعات مساجد در بین مکبرین و موذنین نوجوان برگزار می‌گردد.

مکبرین و موذنین منطقه ۲۰

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 و فرهنگسرای ولاء؛ این برنامه درقالب مسابقه در دو رشته مکبری و موذنی بین پسران زیر ۱۵ سال در دو رده سنی زیر ۹ سال و بین ۹ تا ۱۵سال در مساجد مناطق چهار، پنج، هشت، دوازده، سیزده، چهارده، هفده، هیجده و بیست، برگزار می‌شود.

این برنامه با اعلان فراخوان و مکاتبه با ائمه جماعات مساجد برگزیده ،اسامی و مشخصات موذنین و مکبرین جمع‌آوری شده است.

شرکت کنندگان در این مسابقه بر اساس شاخصه‌های صوت، لحن ، صحت قرائت، فصاحت و رعایت ترتیب طی دو مرحله، نخست در سطح مناطق ارزیابی و تجلیل شده و سپس برگزیدگان درمرحله دوم در سطح تهران توسط هیئت داوران انتخاب و مورد تجلیل و تکریم قرار خواهند گرفت.

در این رقابت 350 نفراز مکبرین و موذنین منطقه 20 ثبت نام نمودند که مرحله مقدماتی داوری در روز 29 مرداد ماه 94 در مسجد سیدالشهدا (ع) منطقه 20 واقع در شهر ری ،میدان نماز خیابان 35 متری امام حسین (ع)،10 متری شهید ساوجی و مراسم اختتامیه و اهدا جوایز در روز 18 مرداد ماه 94 در مسجد ارشاد منطقه 20 واقع در میدان نماز برگزار خواهد شد.

در مرحله نهایی این جشنواره که در سطح شهر تهران برگزار می‌شود ۱۲۰ نفر از برترین مکبرین و موذنین مناطق برگزیده در هر رده سنی انتخاب و در روز ۲۹ مردادماه طی مراسمی با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شخصیت‌های فرهنگی مذهبی، تکریم و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33754041 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 303225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha