همشهری آنلاین: تیم ملی ب والیبال ایران در دیداری زیبا موفق به شکست چین تایپه در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی شد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در آخرین دیدار روز سوم هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، تیم ملی والیبال ب ایران از ساعت 19 روز يكشنبه (11 مرداد) در سالن 12 هزار نفری مقابل چین تایپه قرار گرفت و با پیروزی در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 16 و 25 بر 19 صدرنشینی‌اش را قطعی کرد.

شاگردان پیمان اکبری با ترکیب حمزه زرینی، پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی، فرهاد پیروت‌پور، مسعود غلامی، مصطفی شریفات و علی حسینی وارد زمین شدند.

محمدرضا داوزنی، رئیس فدراسیون والیبال به همراه محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون از جایگاه ویژه به تماشای این دیدار پرداختند. هم چنین اوا براویو، مدرس فدراسیون بین‌المللی که دوره آموزشی مربیگری بانوان را از يكشنبه در ایران آغاز کرده است، از نزدیک شاهد این رقابت بود.

تماشاگران چین تایپه با در دست داشتن پرچم کشور خود از ابتدای بازی تیمشان را حمایت کردند. ایرانی‌ها نیز که تعدادشان در این بازی بیش از روزهای قبل بود، با شعارهایی که در سراسر بازی می‌دادند به تشویق ملی‌پوشان پرداختند.

بلندقامتان ایرانی باید از ساعت 19 دوشنبه در سالن 12 هزار نفری مقابل تایلند، تیم دوم گروه C قرار بگیرند. همچنین چین تایپه باید خود را برای رقابت با کره جنوبی، دومین تیم پرافتخار آسیا آماده کند. این بازی هم از ساعت 15 در سالن 12 هزار نفری آغاز خواهد شد.

کد خبر 302911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha