همشهری آنلاین: رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیر دولتی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تاسیس و اداره خوابگاه‌های غیر دولتی گفت: صدور مجوز نظارت و ارزیابی خوابگاه‌های دانشجویی غیردولتی به شهرستان های مربوطه واگذار شد.

به گزارش مهر، علیرضا شوکتی در اين باره افزود: صندوق رفاه دانشجویان دستورالعمل تاسیس و اداره خوابگاه‌های غیر دولتی را تغییر داد و دستورالعمل جدید را جایگزین آن کرد که این دستورالعمل به مدت سه سال آزمایشی خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل جدید، صدور مجوز نظارت و ارزیابی خوابگاه‌های دانشجویی غیردولتی به شهرستان های مربوطه واگذار شد این درحالی است که پیش از صدور مجوز خوابگاه های دانشجویی غیردولتی توسط صندوق رفاه دانشجویان انجام می شد.

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیر دولتی یادآورشد: شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی از کلیه معاونان دانشجویی، مدیران حراست دانشگاه‌ها، روسای موسسات غیر انتفاعی شهرستان مربوطه، یک نماینده از صندوق و دانشگاه منتخب استان تشکیل شده است و یک نماینده نیز از اتحادیه خوابگاه‌داران غیر دولتی کشور عضو شورای نظارت خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس دستور العمل جدید قدمت ساختمان های خوابگاه های غیردولتی نباید بیشتر از ۱۸ سال باشد و اگر قدمت ساختمان خوابگاهی بیشتر از ۱۸ سال باشد، باید حکم تایید کارشناس رسمی دادگستری و یا نظام مهندسی را داشته باشد.

کد خبر 302685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha