چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سیزدهمین شماره ماهنامه قلک اول مردادماه ۱۳۹۴ منتشر شد.

سیزدهمین شماره ماهنامه قلک منتشر شد

ماهنامه قلک اولین نشریه‌ای است که در راستای آموزش مفاهیم اقتصادی برای خردسالان 3 تا 7 سال تولید محتوا می‌کند.

«توپ فوتبالی»، «معرفی شغل آشپزی»، «پیتزای عسل و سالاد مورچه»، «بخون ببین چه خوبه»، «آش دندونی»، «حلزون میوه‌ای»، «گوشتالو»، «تارتَنک و قارکُنک و سنگک باغِ دکمه‌ای»، «ببین و بگو و بشنو»، «اتل متل یه گاوه» و «پازل برقی» عناوین مطالب این شماره هستند.

همچنین سیزدهمین شماره ماهنامه قلک نیز همانند سه شماره اخیر آن حاوی فایل‌ صوتی‌ شعرها و داستان‌های نشریه است که والدین می‌توانند به صورت رایگان این فایل را از طریق نرم‌افزار «واقعیت افزوده» تا پایان مردادماه برای کودکان خود پخش نمایند. کودکان، صدای همسالان خود را که داستان تعریف کرده‌اند نیز در فایل صوتی می‌شنوند.

در سیزدهمین شماره ماهنامه قلک سه اسباب‌بازی خلاقانه برای کودکانی که کاردستی‌ها و داستان‌های خود را برای قلک بفرستند، اختصاص می‌یابد. همه کودکانی که در زمینه خلاقیت و انجام کاردستی‌ها با قلک همکاری می‌کنند، جایزه می‌گیرند.

نویسندگان و شاعران این شماره عبارتند از: ناصر کشاورز، سیّدنوید سیّدعلی‌اکبر، طیّبه شامانی، فاطمه بدری، شیدا میرزایی، نازنین آیگانی و زهرا موسوی. در بخش تصویرسازی و عکس نیز یاسمن ثروتیان، نینا تقی‌زاده، انیس تبرّایی، گلنار ثروتیان، میثم موسوی، نغمه صالحی، علی خورشیدی، مهدیه صفایی‌نیا، مرضیه قوام‌زاده و سارا خرامان همراهان این شماره قلک بوده‌اند. تصویرگر جلد این شماره، کیانا میرزایی است با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب.

ماهنامه قلک به مدیرمسئولی امیر لعلی، سردبیری علی‌اکبر زین‌العابدین و مدیریت هنری مهدیه صفایی‌نیا، اول هر ماه با قیمت5000 تومان در کیوسک‌های مطبوعاتی، شهرکتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر تهران و شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

علاقه‌مندان جهت گرفتن اشتراک و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 14و88931913-021 تماس حاصل نمایند و یا به وب‌سایت www.qollak.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 302046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha