شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: قاضی پرونده مدیرعامل سابق تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران گفت: ششمین جلسه دادگاه سعید مرتضوی شنبه (۳ مرداد) به علت تاخیر وی برای حضور در دادگاه تشکیل نشده است.

سعید مرتضوی

به گزارش ایرنا، محمدرضا محمدی کشکولی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جلسه بعدی دادگاه در تاریخ دهم مردادماه تشکیل می شود.

وی اظهار داشت: در جلسه بعدی دادگاه، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را به عنوان مطلع دعوت خواهیم کرد.

قاضی کشکولی در مورد اینکه آیا سردار رادان و سردار احمدی مقدم هم به دادگاه دعوت می‌شوند گفت: هنوز در این زمینه ضرورتی ندارد و در صورتی که نیاز باشد این کار انجام می‌شود.

قاضی پرونده سعید مرتضوی با تاکید بر اینکه دادگاه در مراحل پایانی خود به سر می‌برد، گفت: جلسه امروز در شرف برگزار شدن بود که به دلیل تاخیر سعید مرتضوی به جلسه بعد موکول شد.

تاکنون پنج جلسه از دادگاه سعید مرتضوی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد که در این جلسات به شکایت اولیای دم یکی از کشته شدگان حادثه کهریزک و اتهامات زمان تصدی در سازمان تامین اجتماعی رسیدگی می‌شود.

کد خبر 301996

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha